تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20477.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل همراه اول: در سال ۹۸ حدود ۵۵ درصد درآمد عملیاتی خود را به دولت دادیم

مدیرعامل همراه اول در مراسم افتتاحیه بزرگترین مرکز داده غرب و شمال غرب کشور، جدیدترین آمارهای این اپراتور را بیان کرد اما نکته‌ای که در این میان مهم به نظر می‌رسید، آمارهایی بود که حکایت ...

مدیرعامل همراه اول - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - در مراسم افتتاحیه بزرگترین مرکز داده غرب و شمال غرب کشور، جدیدترین آمارهای این اپراتور را بیان کرد اما نکته‌ای که در این میان مهم به نظر می‌رسید، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - آمارهایی بود که حکایت از سهم دولت از درآمدهای همراه اول داشت.

«مهدی اخوان بهابادی»، مدیرعامل همراه اول اعلام کرد که این اپراتور در سال ۹۸ نزدیک به ۱۷۳۰۰ میلیارد تومان درآمد عملیاتی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - داشته است که با اضافه کردن درآمد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - غیرعملیاتی به ۱۸ هزار میلیارد تومان می‌رسد. اخوان تاکید می‌کند که ۹۷۰۰ میلیارد تومان از این هزینه‌ها به دلایل مختلف اعم از تسهیم درآمد، مالیات، ارزش افزوده، عوارض گمرکی و...  به دولت پرداخت شده است که حدود ۵۵ درصد از درآمد عملیاتی همراه اول به حساب می‌آید: « امروز همراه اول ارزشی معادل ۸۲ هزار میلیارد تومان در بورس دارد. همه اینها نشان می‌دهد که مجموعه ما یک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - مجموعه فعال و پویا است.»

اخوان بهابادی با ذکر آمارهای مختلف تاکید کرد که این اپراتور نزدیک به  ۹۰ میلیون سیم کارت در دست مردم ایران - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - دارد و روزانه ۵۹ میلیون مشترک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - فعال از خدماتش استفاده می‌کنند. او همچنین اعلام کرد که مصرف دیتای آنها نسبت به ۶ سال گذشته، ۵۰۰ برابر شده است. مدیرعامل همراه اول همچنین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - خبر داد که اپلیکیشن شاد را به صورت رایگان برای آموزش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - و پرورش راه‌اندازی کرده‌اند و روزانه میزبان ۹ میلیون دانش آموز در آن بودند.

به گفته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - اخوان همراه اول امروز نزدیک به ۹۰ میلیون - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - سیم‌کارت در دست مردم ایران دارد که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - از این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - تعداد ۵۹ میلیون به صورت روزانه در شبکه فعال هستند: «از این ۹۰ میلیون، ۲۰ میلیون مشترک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - دائمی و ۷۰ میلیون مشترک اعتباری هستند. ۶۰ درصد ارزش بازار اپراتوری را داریم و بزرگ‌ترین تمایز ما، داشتن ۲۰ میلیون مشترک دائمی است. همچنین باید بگویم در ۶ سال گذشته، مصرف دیتای ما ۵۰۰ برابر شده است.»

به گفته اخوان امروزه شهری در کشور وجود ندارد که از اینترنت 4G بی‌بهره باشد و ۴۵ هزار روستا تحت پوشش اینترنت نسل دوم و ۵ هزار روستا تحت پوشش نسل سوم و چهارم اینترنت همراه هستند.

مدیرعامل همراه اول گفت که حوزه‌های مختلفی نظیر تجارت الکترونیک، حمل و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - نقل، گردشگری، خدمات مبتنی بر پرداخت، بازی و آموزش و... حوزه‌هایی است که اخیرا همراه اول وارد آن شده است: «نزدیک ۲۵ میلیون گیمر در کشور داریم. نسبت به این ۲۵ میلیون جوان مسئول هستیم و صرفا نباید اینترنت آنها را تامین کنیم و افراد دیگری در دنیا از این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - مهیا ساختن ما، بازار را در اختیار بگیرند. منظورم محدودسازی سازندگان جهانی نیست ولی بازار داخلی را باید جدی بگیریم تا از امکانات آن استفاده کنیم.»

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان

او می‌گوید همراه اول با دید مسئولیت اجتماعی به صورت رایگان سرویس شاد را برای آموزش و پرورش بالا آورده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - است و تا چند روز پیش در اپلیکیشن شاد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - روزانه ۹ میلیون دانش آموز حضور داشتند: «ما هنوز سعی داریم اپلیکیشن را بهینه‌تر سازیم.»

به گفته اخوان آنها امروزه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - همراه اول یک مرکز تحقیق و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - توسعه راه ‌اندازی کرده‌اند که در سال اول هم بودجه‌ای قابل توجه به آن اختصاص داده شده‌است؛ مرکزی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بیجار استان کردستان - که ماموریت اصلی‌اش بومی سازی فناوری در کشور است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone