تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20462.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ال جی از ایربادهای کاملاً بیسیم TONE Free با کیس پاک کننده

LG از ایربادهای کاملاً بیسیم Tone Free HBS-FN4 و HBS-FN6 رونمایی کرد. ایرباد HBS-FN6 مدل پیشرفته‌تر محسوب شده و کیس آن قابلیت از بین بردن باکتری‌ها را دارد. این دو محصول از ماه آینده میلادی ...

LG از ایربادهای کاملاً بیسیم Tone Free HBS-FN4 و HBS-FN6 رونمایی کرد. ایرباد HBS-FN6 مدل پیشرفته‌تر محسوب شده و کیس آن قابلیت از بین بردن باکتری‌ها را دارد. این دو محصول از ماه آینده میلادی به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - بازار عرضه می‌شوند.

قابلیت پاک کنندگی ایرباد HBS-FN6 زمانی که کاربر ایربادها را درون کیس قرار می‌دهد فعال شده و به گفته ال جی ۹۹.۹ درصد باکتری‌های سری‌های سیلیکونی و درون حفره ایربادها را با استفاده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - از نور فرابنفش از بین می‌برد. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - البته این قابلیت گرد و غبار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - یا جرم گوش را پاک نمی‌کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران

ایربادهای مورد بحث از سیستم صوتی شرکت Meridian بهره می‌برند. این شرکت بریتانیایی که سازنده قطعات صوتی و تصویری است، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - سال ۲۰۱۸ به طور رسمی همکاری با ال جی را آغاز کرد. سازنده کره‌ای می‌گوید فناوری Digital Signal Processing شرکت Meridian بعد تازه‌ای به خروجی صدای ایربادهای جدید این شرکت اضافه خواهد کرد و وعده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - صدای استودیویی باکیفیت با تأکید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - بر وضوح صدای خواننده را داده است.

هر دو ایرباد HBS-FN6 و HBS-FN4 از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - قابلیت تنظیم EQ با چهار حالت که توسط شرکت Meridian توسعه داده شده برخوردارند. این چهار حالت عبارت‌اند از: Natural برای تجربه صدای «واقعی و بالانس شده»، Immersive برای غوطه ور شدن در فضا، Bass Boost برای بیس قوی تر و Treble Boost برای وضوح بیشتر صدای خواننده.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران

ایربادهای مورد بحث از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار نیستند، اما ال جی قول داده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - که سر گوشی‌های آن‌ها بدون درز و به طور کامل درون گوش جای خواهند گرفت و درصد بالایی از اصوات مزاحم بیرونی را مسدود خواهند کرد. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - ایربادها همچنین از قابلیت Ambient Sound Mode نیز برخوردارند که اجازه رد شدن صدا از گوشی‌ها برای شنیدن اصوات بیرونی را می‌دهد.

ال جی می‌گوید ایربادهای HBS-FN6 و HBS-FN4 با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - یک بار شارژ تا ۶ ساعت برای گوش دادن به موزیک و تا ۵ ساعت برای مکالمه قابل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - استفاده خواهند بود. به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - کمک کیس شارژ، شارژدهی این دو محصول ۱۸ ساعت دیگر افزایش یافته و برای سه بار شارژ کامل جوابگو خواهد بود. ال جی می‌گوید با قرار دادن ایربادها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - درون کیس به مدت ۵ دقیقه می‌توان تا یک ساعت با آن‌ها به موزیک گوش داد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران

ایربادهای یاد شده به لطف بهره مندی از گواهی IPX4 در برابر پاشیده شدن آب از تمام جهات و همچنین عرق و باران مقاومت خواهند کرد. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - هر دو مدل با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و سیری سازگار بوده و به کمک دکمه‌های لمسی می‌توان کارهایی نظیر پخش موزیک، توقف، رفتن به آهنگ بعدی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - و همچنین تنظیم ولوم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - را انجام داد.

ایربادهای HBS-FN6 و HBS-FN4 - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - با هر دو - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - سیستم عامل اندروید و iOS سازگار بوده و از بلوتوث 5.0 و کدک‌های SBC - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تنکابن استان مازندران - و AAC پشتیبانی می‌کنند. این دو محصول از ماه آینده میلادی در رنگ‌های مشکی و سفید در اروپا و آمریکای شمالی به بازار عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone