تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20460.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری آمازون در انرژی پاک

آمازون از سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری در شرکت‌هایی خبر دارد که برای حفاظت از محیط زیست تلاش می‌کنند. این شرکت قصد دارد در شرکت‌هایی سرمایه گذاری کند که محصولات و خدمات سبز برای کاهش ...

آمازون از سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری در شرکت‌هایی خبر دارد که برای حفاظت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - از محیط زیست تلاش می‌کنند. این شرکت قصد دارد در شرکت‌هایی سرمایه گذاری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - کند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - که محصولات و خدمات سبز برای کاهش انتشار کربن توسعه داده و می‌خواهند زودتر انتشار این گاز مخرب را به صفر برسانند.

«جف بزوس»، مدیرعامل آمازون می‌گوید: «شرکت‌های بزرگ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - و کوچک از سراسر دنیا از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - استارتاپ‌هایی که در مرحله پیش تولید محصول قرار دارند تا کمپانی‌ها بزرگ و شناخته شده، می‌توانند از این سرمایه بهره - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - مند شوند. اختصاص سرمایه به شرکت‌ها با توجه به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - پتانسیل آن‌ها در تسریع فرآیند کربن خنثی و کمک به حفاظت از زمین برای نسل‌های آینده انجام خواهد شد.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان

آمازون به کمک این صندوق سرمایه گذاری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - خطرپذیر که Climate Pledge Fund نام دارد، می‌خواهد در صنایع مختلف - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - از جمله حمل و نقل و لجستیک، تولید انرژی، غذا و کشاورزی سرمایه گذاری کند.

تغییرات در آمازون در حالی صورت می‌گیرند که بهار سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از کارمندان این شرکت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - در نامه‌ای سرگشاده به جف بزوس و دیگر مدیران ارشد، خواستار تدوین برنامه‌ای جامع در زمینه محافظت از محیط زیست شدند و یکی از خواسته‌های آنان توقف کامل استفاده از سوخت‌های فسیلی بود.

آمازون پس از انتقادات گسترده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - و با تأخیر زیاد، سرانجام اقداماتی در زمینه حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تغییرات اقلیمی انجام داد. این شرکت وعده داده که تا سال ۲۰۲۵ به طور ۱۰۰ درصد انرژی مورد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - نیاز خود را از منابع تجدیدپذیر تأمین خواهد کرد و قصد دارد در سال ۲۰۲۱ مرسولات را با خودروهای برقی به دست مشتریان برساند. علاوه بر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - این‌ها، جف بزوس اواخر بهمن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - ماه سال قبل از صرف ۱۰ میلیارد دلار از ثروتش برای مبارزه با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - تغییرات اقلیمی خبر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ابهر استان زنجان - داد.

بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی دنیا می‌گوید سال گذشته میلادی ۵۱.۱۷ میلیون تن گاز کربن دی اکسید تولید کرده که برابر با فعالیت ۱۳ نیروگاه برق با سوخت زغال سنگ در سال است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone