تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20449.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

امتیاز دوربین آیفون SE در DxOMark مشخص شد؛ بالاتر از آیفون X

دوربین آیفون SE جدید اپل توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفت و این گوشی به امتیازهای نه چندان درخشانی برای دوربین اصلی و سلفی دست پیدا کرد. دوربین مورد استفاده در این گوشی هوشمند با آیفون ...

دوربین آیفون SE جدید اپل توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفت و این گوشی به امتیازهای نه چندان درخشانی برای دوربین اصلی و سلفی دست پیدا کرد.

دوربین مورد استفاده در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - گوشی هوشمند با آیفون XR یکسان است. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - این دستگاه از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار تشخیص فاز، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - لرزشگیر اپتیکال و زوم دیجیتال ۵ برابری بهره می‌برد. در جلوی این گوشی یک دوربین ۷ مگاپیکسلی با دریچه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - دیافراگم f/2.2 برای ثبت تصاویر سلفی کاربران قرار گرفته است.

دوربین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - اصلی این دستگاه در بخش عکس‌برداری و فیلم‌برداری به ترتیب امتیازهای ۱۰۳ و ۹۸ و امتیاز کلی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - ۱۰۱ را کسب کرده. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - دوربین سلفی آن نیز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - توانسته با امتیازهای ۸۵ در عکاسی و ۸۳ در فیلم‌برداری، امتیاز کلی ۸۴ را بدست آورد. این گوشی هوشمند قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 4K و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - نرخ‌های ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان

در حالت کلی آیفون SE توانسته در زمینه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - نوردهی و کنتراست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد که یکی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - از دلایل آن، HDR خودکار است. این موضوع درباره تصاویر در محیط‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - باز و بسته صادق است و دوربین آن می‌تواند به خوبی نواحی تاریک و سایه‌ها را نشان دهد. در زمینه تعادل رنگ و اشباع نیز دوربین این دستگاه عملکرد مناسبی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - دارد.

به گفته DxOMark، فوکوس خودکار این گوشی هوشمند سریع و پایدار است. دوربین آیفون SE در زمینه بافت و همچنین نویز ضعف دارد که یکی از دلایل آن، استفاده از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است. بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار، حتی دستگاه‌های مقرون به صرفه نیز به دوربین با رزولوشن بالاتری مجهز شده‌اند که برای کاهش نویز و بهبود عملکرد در شرایط نوری ضعیف، پیکسل را باهم ترکیب می‌کنند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان

نویز و کاهش جزئیات در تصاویر دوربین آیفون SE در محیط‌های بسته و همچنین عکس‌های با کنتراست بالا، بیشتر به چشم می‌خورد. کاربران می‌توانند با دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند تصاویر پرتره بگیرند، اما در این زمینه عملکرد چندان مناسبی ندارند. این دستگاه همچنین یک گوشی مناسب برای عکاسی در شب محسوب نمی‌شود چرا که اپل برای آن حالت شب اختصاصی درنظر نگرفته است. فلش این دستگاه در شرایط نوری ضعیف عملکرد چندان چشمگیری ندارد، اما استفاده از آن باعث افزایش - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کردستان استان کردستان - جزئیات می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone