تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20475.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

حکم نهایی پرونده رمزارز تلگرام صادر شد: بازپرداخت ۱.۲ میلیارد دلار به سرمایه‌گذاران

درگیری بین تلگرام و «سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا» سرانجام به پایان رسید و قاضی حکم نهایی را صادر کرد. حال تلگرام باید مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه اولیه را پس بدهد و همچنین ...

درگیری بین تلگرام و «سازمان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بورس و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اوراق بهادار آمریکا» سرانجام به پایان رسید و قاضی حکم نهایی را صادر کرد. حال تلگرام باید مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه اولیه را پس بدهد و همچنین ۱۸.۵ میلیون دلار غرامت پرداخت کند.

بعد از آنکه سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا پیرو جمع‌آوری سرمایه ۱.۷ میلیارد دلاری برای ارز دیجیتال گرم از تلگرام شکایت کرد و پاول دورف هم نهایتا تسلیم شد و پروژه بلاکچین TON و ارز دیجیتال گرم را کنسل کرد، قاضی پرونده به نتیجه و توافق نهایی رسیده و پرونده را مختومه اعلام نمود.

در همین راستا تلگرام می‌بایست ۷۰ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - درصد از آن مبلغ ۱.۷ میلیارد دلاری که جمع شده بود (معادل با ۱.۲ میلیارد دلار) را پس بدهد و علاوه بر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این مبلغ ۱۸.۵ میلیون دلار نیز به عنوان غرامت داخلی به سازمان بورس و اوراق بهادار ظرف مدت یک ماه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پرداخت کند. پاول دورف بنیانگذار تلگرام در این رابطه نوشته:

توافق نهایی ارائه شده در امروز به تعهد ما جهت بازپرداخت سرمایه‌های اولیه مربوط می‌شود. ما در حال حاضر ۱.۲ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - میلیارد دلار بودجه را به طرق - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مختلف از جمله مستقیم یا به صورت قرضه به خریداران بازگردانده‌ایم.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

علاوه بر این دادگاه حکمی وضع کرده که طی آن تمام مدافعین و افرادی که به نحوی در این پرونده دخیل بودند، می‌بایست ۴۵ روز قبل از هرگونه مشارکت در مبادلات ارزهای دیجیتالی و امثالهم، به سازمان بورس و اوراق بهادار - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اطلاع‌رسانی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کنند.

گفتنی است تمام این ماجرا از جایی شروع شد که سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مدعی شد تلگرام یا هیچ شرکت دیگری حق ندارد ارز دیجیتال گرم را در آمریکا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یا هر نقطه دیگری از جهان توزیع کند. طبق اسناد و مدارک ارائه شده، هر دو طرف سازمان SEC - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و تلگرام در رابطه با نتیجه و حکم دادگاه به توافق نهایی رسیده‌اند و از اعمال بندها و شروط آن پشتیبانی خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone