تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20470.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل برای مقالات خبری به ناشران منتخب پول پرداخت می‌کند

گوگل اخیرا اعلام کرده به ناشران برگزیده به عنوان بخشی از برنامه صدور مجوز جدید خود، پول پرداخت می‌کند. این محتوا به عنوان بخشی از «تجربه جدید اخبار» منتشر می‌شوند که پیش از پایان امسال ...

گوگل اخیرا اعلام - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان - کرده به ناشران برگزیده به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان - عنوان بخشی از برنامه صدور مجوز جدید خود، پول پرداخت می‌کند. این محتوا به عنوان بخشی از «تجربه جدید اخبار» منتشر می‌شوند که پیش - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان - از پایان امسال در سرویس‌های اخبار و Discover گوگل راه‌اندازی خواهد شد.

به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان - گفته سایت TechCrunch، معاون مدیریت محصولات خبری گوگل، «برد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان - بندر» در یک پست جزئیاتی درباره برنامه‌های این شرکت منتشر کرده است. بندر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان - اعلام کرده:

«این اقدام باعث می‌‌شود ناشران از طریق یک تجربه داستان‌سرایی مطلوب درآمدزایی کرده و به آگاهی بیشتر مردم، تمرکز عمیق‌تر آنها در ماجراهای پیچیده و قرار گرفتن در معرض دنیایی از موضوعات و علایق کمک می‌کند.»

گوگل اعلام کرده که این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان - برنامه ابتدا در آلمان، استرالیا و برزیل شروع به کار خواهد کرد، اما - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان - در آینده نزدیک کشورهای دیگر نیز به آن اضافه می‌شوند. از شرکای گوگل می‌توان به نشریه «Der Spiegel» در آلمان و «Schwartz Media» در استرالیا اشاره کرد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان

این اقدام گوگل پس از آن صورت گرفت که چندین کشور این غول جستجوی اینترنتی را مجبور به پرداخت هزینه به نشریات کردند. استرالیا اخیرا از برنامه‌هایی پرده برداشته که پلتفرم‌های فناوری را مجبور می‌کند به نشریاتی که از محتوای رایگان آن‌ها درآمدزایی می‌کنند، هزینه پرداخت کنند. در ماه آوریل فرانسه نیز به گوگل دستور داد که به ناشران فرانسوی پول پرداخت کند.

فیسبوک اخیرا تب جدید اخبار را در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی کرده که به برخی ناشران هزینه پرداخت می‌کند. این اخبار توسط - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان - تیمی از دبیران انسانی اصلاح می‌شوند و «Buzzfeed» به همراه «نیویورک تایمز» و «وال استریت ژورنال» ناشران از هستند. این شبکه اجتماعی قصد دارد اخبار خود را در کشورهای اروپایی نیز راه‌اندازی کند.

با وجود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان - پرداخت هزینه از سوی گوگل و فیسبوک، منتقدان به محدودیت ناشران و همچنین کافی نبودن آن اشاره می‌کنند. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تربت جام استان خراسان - در آینده کشورهای بیشتری به برنامه‌های این دو شرکت اضافه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone