تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20453.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پاناسونیک G100 معرفی شد؛ دوربین 4K ارزان قیمت برای ویدیو بلاگرها

دوربین‌های ارزان قیمتی که برای ویدیو بلاگرها ساخته شده‌اند، این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. حال پاناسونیک نیز با معرفی دوربین جدید به دنبال جلب توجه این دسته از کاربران است. پاناسونیک G100 یک دوربین ...

دوربین‌های ارزان قیمتی که برای ویدیو بلاگرها ساخته شده‌اند، این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. حال پاناسونیک نیز با معرفی دوربین جدید به دنبال جلب توجه این دسته از کاربران است. پاناسونیک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - G100 یک دوربین میرورلس ارزان قیمت است که با قابلیت‌های متعدد تقریباً تمام نیازهای اینفلوئنسرها را رفع می‌کند.

پاناسونیک G100 توانایی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - فیلمبرداری در رزولوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، یا رزولوشن 1080p با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را دارد. علاوه بر این نمایشگر آن برای فیلمبرداری ویدیو بلاگ‌ها کنار دوربین قرار گرفته و کاربر می‌تواند از ترایپاد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - و میکروفون خارجی به طور - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - همزمان استفاده کند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان

دوربین مورد بحث از لرزشگیر تصویر هیبریدی پنج محوره (اپتیکال و الکترونیکی) برای فیلمبرداری روان تر حین راه رفتن برخوردار است. البته یکی از نقاط ضعف بخش فیلمبرداری این است که ویدیوی 4K در بزرگنمایی ۱.۴۷ برابر کراپ می‌شود و به عبارتی ابعاد سنسور را به زیر ۱ اینچ کاهش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های جالب توجه پاناسونیک G100 می‌توان به خروجی microHDMI و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - ورودی جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد، ولی متأسفانه خبری از پورت هدفون - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - نیست. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این محصول بهره مندی از فناوری صوتی OZO نوکیا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - است که با استفاده از سیستم تشخیص چهره صدای افراد درون کادر را تفکیک کرده و کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد. این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - محصول همچنین از قابلیت Vlog-L - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - برای بهبود دامنه دینامیک برخوردار بوده، ولی خبری از فیلمبرداری با عمق رنگ ۱۰ بیتی نیست.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان

پاناسونیک G100 - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - از سنسور ۲۰.۳ مگاپیکسلی و منظره یاب الکترونیکی ۳.۶۸ میلیون نقطه‌ای LCD برخوردار است و توانایی عکسبرداری با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه (با فوکوس خودکار پیوسته) با شاتر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - الکترونیکی و عسکبرداری با نرخ ۶ فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی را دارد. علاوه بر این‌ها در هر دو حالت عکسبرداری و فیلمبرداری از کنتراست برای فوکوس خودکار استفاده کرده و توانایی ردیابی چشمان و چهره سوژه را دارد.

دوربین پاناسونیک G100 همراه با کیت لنز 32-12 میلیمتری با گشودگی دیافراگم f/3.5-5.6 با قیمت ۷۵۰ دلار از اواخر ماه آینده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر جوانرود استان کردستان - میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone