تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20459.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی نووا 7i در ایران معرفی شد؛ میان رده قدرتمند با دوربین چهارگانه

در جریان رونمایی از جدیدترین محصولات هواوی در ایران که دقایقی قبل به شکل کاملاً آنلاین برگزار شد، شاهد رونمایی از میان رده جدید این شرکت یعنی هواوی نووا 7i نیز بودیم. علی فخار مدیر ...

در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - جریان رونمایی از جدیدترین محصولات هواوی در ایران که دقایقی قبل به شکل کاملاً آنلاین برگزار شد، شاهد رونمایی از میان رده جدید این شرکت یعنی هواوی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - نووا 7i نیز بودیم. علی فخار مدیر ارشد روابط عمومی و مارکتینگ هواوی با معرفی این گوشی به ویژگی های شاخص آن نیز اشاره کرد که در ادامه آنها را مرور می کنیم.

فخار در ابتدای صحبت خود ابتدا در مورد سری nova و فلسفه وجودی و جایگاه آن در میان محصولات هواوی صحبت کرد. به گفته او وقتی صحبت از گوشی‌های هوشمند جذاب برای نسل جوان می‌شود، محصولات سری nova شرکت هواوی از جمله گزینه‌های روی میز هستند.

دوربین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - چهارگانه

تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران

هواوی نووا 7i با استفاده از چهار دوربین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - در بخش پشتی، نشان داده قابلیت‌های متنوعی را برای مشتاقان جوان عکاسی به همراه آورده است. ترکیب چهار دوربین که شاخص‌ترین آن‌ها سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و البته فناوری هوش مصنوعی است، با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - ساختار ماتریسی در پشت گوشی قرار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - گرفته‌اند. در این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - ترکیب، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی آمادگی ثبت تصاویر با کیفیت بالا را دارد. دوربین ۸ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید هم برای ثبت تصاویر از مناظر و چشم‌اندازهای باز تدارک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - دیده شده است. این دوربین با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای، چشم‌اندازی تا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - ۱۴۰ درصد وسیع‌تر را در مقایسه با دوربین اصلی با زاویه دید ۷۸ درجه‌ای به همراه دارد.

دوربین سوم، نمونه‌ای ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو بوده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - که برای عکس‌برداری از سوژه‌ها از فاصله نزدیک مناسب است. در نهایت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگری هم برای دریافت اطلاعات تکمیلی از عمق صحنه یا ایجاد افکت‌هایی نظیر بوکه در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی از سنسور 1/2 اینچی با مشخصه گشودگی دیافراگم f/1.8 استفاده می‌کند تا کنار استفاده از المان‌های قدرتمند پردازشی، امکان استفاده از فناوری ثبت چند فریم را فراهم کند. بهینه‌سازی تصاویر و بهره‌گیری از قابلیت کاهش نویز در عکس‌های RAW هم باب میل کاربران حرفه‌ای‌تر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - هواوی نووا 7i است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران

در ادامه معرفی این محصول، مدیر ارشد روابط عمومی و مارکتینگ هوآوی به معرفی قابلیت‌های دیگر آن پرداخت و گفت:

«باتری ۴۲۰۰ میلی آمپرساعتی، در موارد مختلف نظیر تماشای فیلم، اجرای بازی یا وبگردی انرژی لازم را برای سرویس‌دهی فراهم می‌کند. در حالی که استفاده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - از فناوری سوپرشارژ هواوی با توان ۴۰ واتی، در مدت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - زمان ۳۰ دقیقه می‌تواند شارژ باتری را از صفر به ۷۰ درصد برساند.»

در بحث مؤلفه‌های سخت‌افزاری هم هواوی نووا 7i از هشت گیگابایت رم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - کنار ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند تا امکان اجرای بدون دغدغه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - بازی‌ها و برنامه‌های مختلف و همچنین ذخیره‌سازی اطلاعات لازم فراهم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - شود. استفاده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - از چیپ‌ست ۷ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - نانومتری Kirin 810 کنار پردازشگر گرافیکی Mali-G52 پشتوانه لازم برای انجام امور سنگین و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - بازی‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - سطح‌بالا را فراهم می‌کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران

در بررسی سخت‌افزاری هواوی نووا 7i به کمک اطلاعات به دست آمده از یکی از معتبرترین مراجع تست، بررسی و امتیاز دهی به گوشی‌های هوشمند، یعنی Antutu مقایسه کوتاه بین اکثر گوشی‌های میان رده موجود در بازار صورت گرفت که همانطور که در تصویر نیز مشخص است Nova 7i موفق به کسب بالاترین رده در میان هم‌ردیفان خود شده است.

صفحه نمایش وسیع و بدون حاشیه

هواوی نووا 7i از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی فول ویو استفاده می‌کند. صفحه‌نمایشی که با حاشیه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - محدود، دارای نسبت ۹۰.۶ درصدی صفحه‌نمایش به بدنه است و با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - رزولوشن ۲۳۱۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، دوربین سلفی را در دل خود جا داده. جایگزینی بریدگی با حفره برای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - دوربین جلو، باعث شده سنسور سلفی در قسمت بالا و سمت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - چپ گوشی تعبیه شود.

یکی از نکاتی که در این مراسم و توسط امیر پاشا، مدیر ارشد مارکتینگ دیجی‌کالا مطرح شد، این بود که رنگ صورتی یا Sakura Pink گوشی هواوی نووا 7i به طور انحصاری توسط دیجی‌کالا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - عرضه خواهد شد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران

امیر پاشا با اشاره به این که هواوی یکی از بازیگران کلیدی در صنعت تکنولوژی است اشاره کرد که دیجی‌کالا همکاری ویژه‌ای با هواوی دارد. از جمله آن که اپلیکیشن دیجی‌کالا یکی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - از نخستین اپ‌هایی محسوب می‌شود که با سرویس‌های موبایلی هواوی یا HMS سازگار شد. البته - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - باز هم متأسفانه خبری از قیمت نهایی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گلوگاه استان مازندران - این محصول در ایران از سوی هواوی نبود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرمیتا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
خدمات شرکت الو برای تعمیر یخچال یخساران U8001M-U8005M در منطقه خورشیدکلا، شهر گلوگاه، بسیار رضایت بخش بود. مشتری از عملکرد حرفه‌ای و سریع تیم تعمیراتی شرکت الو در منزل خودشان خیلی راضی بود. به نظرم این شرکت واقعاً ارزش ستایش داره و من به روی آنان تاکید می‌کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone