تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20469.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سیستم جدید واقعیت مجازی دما را با استفاده از بوهای مختلف منتقل می‌کند

محققین آمریکایی سیستمی جدید از واقعیت مجازی را معرفی کرده‌اند که می‌تواند با استفاده از بوها و عطرهای متفاوت، احساس دماهای مختلف را به بدن انسان منتقل کند. در واقع این سیستم از قابلیت‌های به خصوصی ...

محققین آمریکایی سیستمی جدید از واقعیت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - مجازی را معرفی کرده‌اند که می‌تواند با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - استفاده از بوها و عطرهای متفاوت، احساس دماهای مختلف - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - را به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - بدن انسان منتقل کند. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - در واقع این سیستم از قابلیت‌های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - به خصوصی از بدن انسان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - به عنوان ابزاری جهت تلقین - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - حرارت استفاده می‌کند.

کارشناسان دانشگاه شیکاگو - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - موفق شده‌اند احساسات مرتبط با دما - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - را با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - استفاده از برخی ویژگی‌های بدن انسان، از طریق واقعیت مجازی منتقل کنند. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - در حقیقت با بهره‌گیری از مواد شیمیایی خاصی، می‌توان عصب سه‌قلو را در انتهای بینی کنترل کرد. این عصب وظیفه تشخیص گرما یا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - سرما را با استفاده از بوهایی که دریافت می‌کند دارد.

محققین توضیح داده‌اند که این عصب بخش‌های عمده‌ای از صورت را مستقیما به مغز وصل کرده و خیلی از اطلاعات لمسی و احساسی مانند بو و دما را منتقل می‌کند. در این بین برخی از بوها ارتباطی مستقیم با دما دارند و از همین موضوع می‌توان در تکنولوژی استفاده کرد. به عنوان مثال وقتی فردی گیاه نعنا را بو می‌کند، احساسی خنکی دریافت خواهد کرد، چرا که این بو سیستم دریافت کننده TRPM8 را فعال کرده و دمای زیر ۲۵ درجه را تشخیص می‌دهد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان

در سوی مقابل بو کردن کپساسین (ماده‌ای در فلفل) نیز می‌تواند سیستم دریافت کننده TRPV1 را در بدن فعال کرده و دمای بالاتر از ۴۲ درجه سانتیگراد را احساس کند. از این ماده به عنوان مبنایی برای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - توسعه و تحقیق در زمینه تاثیر بوها روی احساس دمای بدن استفاده شده. آنها این اتفاق - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - را «همزادی ادراک» نامیده‌اند.

گفتنی است محققین از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - کپساسین خالص که بوی خاصی ندارد هم در این آزمایشات استفاده کرده‌ و به این نتیجه رسیده‌اند که این ماده به تنهایی هم می‌تواند TRPV1 را در عصب سه‌قلو فعال کند. «جاس بروکس» یکی از محققان این پروژه در این رابطه می‌گوید: «سنسورهای احساس دما بیشتر در صورت انسان جایگذاری شده‌اند و بدون شک به تنفس ارتباط دارند. [وقتی از کپساسین استفاده کردم] هیچ بوی خاصی احساس نشد، اما فقط کمی حس گرما افزایش یافت، انگار که صورتم در مقابل تابش نور خورشید قرار گرفته باشد.»

سیستم انتقال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - بو در واقعیت مجازی بسیار کوچک و سبک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - است؛ طوری که کمتر از ۱۰۰ گرم وزن داشته و حتی تنها ۰.۲۵ وات انرژی مصرف می‌کند. «بهینگی مصرف بسیار مهم است. بدون شک هر نوعی از واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده تنها در صورت قابلیت حمل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - و سادگی استفاده موفق می‌شود. در همین حین تنها سه شیشه کوچک مایع با ظرفیت یک میلی‌لیتر [از بوها] برای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - عملیاتی ۶ ساعته کافی خواهد بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone