تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20452.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

امکان اجرای ویندوز از طریق Boot Camp در مک‌های مبتنی بر ARM وجود ندارد

اپل از اواخر سال جاری میلادی مک‌ها را با پردازنده ARM روانه بازار می‌کند، اما امکان اجرای ویندوز از طریق Boot Camp در آن‌ها وجود ندارد. مایکروسافت مجوز نصب ویندوز ۱۰ روی سیستم‌های مبتنی بر ...

اپل از اواخر سال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سرخرود استان مازندران - جاری میلادی مک‌ها را با پردازنده ARM روانه بازار می‌کند، اما امکان اجرای ویندوز از طریق Boot Camp در آن‌ها وجود ندارد. مایکروسافت مجوز نصب ویندوز ۱۰ روی سیستم‌های مبتنی بر ARM را فقط به تولیدکنندگان PC می‌دهد و هنوز نسخه‌ای از این سیستم عامل را منتشر نکرده تا همه بتوانند به صورت آزادانه آن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سرخرود استان مازندران - را نصب کنند.

سخنگوی مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای گفت: «مایکروسافت مجوز نصب - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سرخرود استان مازندران - ویندوز ۱۰ روی سیستم‌های ARM را فقط به سازنده تجهیزات اصلی (OEM) می‌دهد.» غول نرم افزاری در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای تغییر این رویه و ارائه مجوز برای نصب ویندوز روی کامپیوترهای مک مبتنی بر ARM از طریق - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سرخرود استان مازندران - Boot Camp را دارد یا نه، گفت: «در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری نمی‌توانیم با شما در میان بگذاریم.»

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سرخرود استان مازندران

اپل در همکاری با مایکروسافت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سرخرود استان مازندران - مجموعه آفیس را به مک‌های مبتنی بر ARM خواهد آورد، بنابراین احتمالاً این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سرخرود استان مازندران - دو شرکت در حال مذاکره بر سر امکان نصب ویندوز از طریق Boot Camp هستند. البته مایکروسافت برای این کار باید در لایسنس سختگیرانه ویندوز ۱۰ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سرخرود استان مازندران - برای سیستم‌های ARM تغییراتی ایجاد کند.

برای اجرای ویندوز روی مک‌های مبتنی بر ARM روش‌های دیگری وجود دارند و برای مثال می‌توان از برنامه‌های مجازی سازی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سرخرود استان مازندران - مثل VMWare یا Parallels استفاده کرد، ولی این برنامه‌ها توسط فناوری ترجمه Rosetta 2 اپل پشتیبانی نمی‌شوند.

توسعه دهندگان باید برنامه‌های ماشین مجازی را دوباره از نو برای مک‌های مبتنی بر ARM بسازند و در حال حاضر معلوم نیست از چنین راهکاری می‌توان برای استفاده از ویندوز روی ARM - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سرخرود استان مازندران - استفاده کرد یا خیر. علاوه بر این باید دید شرکت‌هایی مثل VMWare و Parallels حاضرند اپلیکیشن‌های مجازی سازی خود را با پشتیبانی از ویندوز توسعه دهند یا خیر.

در حال حاضر وضعیت اجرای ویندوز روی مک‌های مبتنی بر ARM در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و در بدترین حالت ممکن است امکان پذیر نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone