تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24016.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

راهکار متخصصان MIT برای افزایش کیفیت پخش ویدیوهای زنده

تیمی از دانشگاه MIT ابزاری توسعه داده‌اند که با استفاده از آن می‌توان تعداد افرادی که از شبکه وای‌فای مشترک با سرعت محدود برای پخش ویدیو استفاده می‌کنند را چند برابر کرد. سیستم ابداعی آن‌ها ...

تیمی از دانشگاه MIT ابزاری توسعه داده‌اند که با استفاده از آن می‌توان تعداد افرادی که از شبکه وای‌فای مشترک با سرعت محدود برای پخش ویدیو استفاده می‌کنند را چند برابر کرد. سیستم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ابداعی آن‌ها مینروا (Minerva) نام گرفته که ویدیوها را پیش از پخش آنالیز می‌کند تا به میزان تغییراتی که با کاهش کیفیت پخش در آن‌ها رخ می‌دهد دست پیدا کرده و راهکاری برای غلبه بر افت کیفیت ویدیوها ارائه کند.

پایین آمدن سرعت اجرا و افت کیفیت ویدیوها به خصوص در حالت پخش زنده یکی از مشکلات بسیار آزاردهنده در هنگام تماشای آن‌ها از روی شبکه‌های اینترنتی است. این مشکل به خصوص زمانی اتفاق می‌افتد که چند کاربر همزمان به یک مودم وای‌فای متصل هستند و بنابراین سرعت انتقال داده برای همه آن‌ها به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

پروتکل‌های متدوال به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اشتراک‌گذاری وای‌فای از متد تقسیم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پهنای باند و تخصیص سهم به هرکدام از - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کاربران استفاده می‌کنند. با این حساب اگر دو نفر همزمان در حال مشاهده محتوای زنده باشند در این - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - صورت پهنای باند کلی بین این دو نفر تقسیم می‌شود. بنابراین با افزایش تعداد کاربران پهنای باند تخصیص یافته به هرکدام کاهش یافته و در نتیجه با افت کیفیت در پخش ویدیو رو به رو می‌شوند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت حیدریه استان خراسان

نکته اینجاست که افت کیفیت روی برخی از ویدیوها تأثیر منفی بیشتری دارد. مثلا ویدیوهای ورزشی که سرعت بالایی دارند در این دسته جای می‌گیرند. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سیستم مینروا هم از این موضوع استفاده کرده و ویدیوهایی که همزمان روی یک اتصال وای‌فای در حال پخش هستند را به صورت آفلاین مورد بررسی قرار می‌دهد.

با اینکار مینروا ویدیویی که بیشتر از افت کیفیت صدمه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌بیند را شناسایی کرده و پهنای باند بیشتری به آن اختصاص می‌دهد و پهنای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - باند باقیمانده را نیز به همین صورت بین سایر ویدیوها پخش می‌کند.

در آزمایشات واقعی که روی مینروا انجام شد، این سیستم توانست زمان بافر ویدیو را تقریبا تا نصف کاهش داده و در یک سوم موارد هم موفق شد بهبودهایی در کیفیت پخش ویدیو اعمال کند که معادل افزایش کیفیت یک ویدیوی 720p به 1080p بود.

نکته قابل توجه دیگر این است که مینروا به جز مصارف خانگی می‌تواند برای به اشتراک‌گذاری اینترنت در مقیاس محلی هم مورد استفاده قرار بگیرد. همین موضوع این سیستم را برای کمپانی‌های استریم ویدیو مثل نتفلیکس و هولو که همزمان به تعداد زیادی کاربر سرویس می‌دهند، به گزینه مناسبی تبدیل می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone