🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35583.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایرپاد‌های پیشرفته ، هوم پاد نسل بعد و هدفون روگوشی اپل تا ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد که تجهیزات جانبی صوتی خود را ارتقا بخشد و محصولات جدیدی در این زمینه عرضه کند. به گزارش بلومبرگ اپل قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی، ایرپاد‌های پیشرفته‌ ...

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد که تجهیزات جانبی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - صوتی خود را ارتقا بخشد و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - محصولات - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جدیدی در این زمینه عرضه کند. به گزارش بلومبرگ اپل قصد دارد تا - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سال ۲۰۱۹ میلادی، ایرپاد‌های پیشرفته‌ خود - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که ممکن است قدری از مدل‌های ۱۵۹ دلاری فعلی گرانتر باشند را به همراه یک هدفون روگوشی با کیفیت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بالا و هوم پاد نسل بعد عرضه کند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

ایر باد‌های جدید از سیستم حذف - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نویز بهتری بهره مند خواهند بود. ضمن اینکه ایرپاد‌ها بعدی در برابر عرق و باران مقاوم بوده و سیستم ضد آب مطلوبتری در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تولیدشان به کار رفته است.

البته ناگفته نماند که مدل‌های ۱۵۹ دلاری نیز قرار است طی یک به روز رسانی جدید به قابلیت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - صوتی دستیار هوشمند اپل مجهز شده و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با شنیدن جمله‌ی «هی سیری» از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - خود واکنش نشان خواهد داد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پیش از این «مینگ چی کو» تحلیلگر اپل، گفته بود که کمپانی کوپرتینویی در حال توسعه‌ هدفون‌های روگوشی جدیدی است. این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هدفون که بیتس استودیو ۳ نام دارد، اکنون توسعه یافته و انبار شده است.

این مدل قرار است به همراه ایرپاد های بعدی و تحت برند اپل عرضه شود تا کاربرانی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که کیفیت صدای بهتری را می‌طلبند، برای خرید آن اقدام کنند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بدین ترتیب کمپانی کوپرتینویی قرار است که تمامی هدفون‌های خود را به روز رسانی کرده و با معرفی دو مدل یاد شده، گزینه‌های جدیدی برای طرفداران این برند محبوب فراهم آورد.

پیش از این گفته شده بود که این شرکت قصد دارد هوم پاد‌های ارزانتری تولید کند. حال گزارش بلومبرگ به این مطلب - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اشاره دارد که به روز رسانی اپل برای تجهیزات جانبی صوتی‌اش به هدفون‌ها محدود نخواهد شد و یک هوم پاد جدید نیز در میان محصولات جدید وجود دارد.

طبق شایعات قبلی این هوم پاد جدید قیمتی معادل ۱۹۹ دلاری خواهد داشت و تحت برند بیتس به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone