🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39637.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شرکت دل مادربوردهای قدیمی خود را به زیورآلات طلا تبدیل می کند

Dell به عنوان یکی از با سابقه ترین تولید کننده های کامپیوتر می خواهد دنیای سخت افزار را با زیورآلات پیوند دهد. این شرکت با همکاری بازیگر آمریکایی Nikki Reed طلای ۱۴ و ۱۸ عیار به ...

Dell به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نوشهر استان مازندران - عنوان یکی از با سابقه ترین تولید کننده های کامپیوتر می خواهد دنیای سخت افزار را با زیورآلات پیوند دهد. این شرکت با همکاری بازیگر آمریکایی Nikki Reed طلای ۱۴ و ۱۸ عیار به کار رفته در مادربوردهای دل را استخراج و آنها را به انگشتر، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نوشهر استان مازندران - گوشواره و دستبند تبدیل می کنند. همانطور که از نام این مجموعه جواهرات یعنی Circular Collection هم بر می آید، در طراحی آنها تم دایره شکل مد نظر بوده است و امکان ندارد با دیدن ظاهرشان حدس بزنید که نتیجه بازیافت قطعات کامپیوتری هستند. البته قیمت این مجموعه هم به لوازم بازیافتی شباهتی ندارد و از ۸۸ دلار شروع می شود.

دل طلا را از مادربوردهای خود استخراج می کند و علاوه بر زیورآلات، آن را در ساخت مادربورد کامپیوترهای جدید Latitude 5285 هم مورد استفاده قرار می دهد. طبق برنامه ریزی انجام شده این شرکت قصد دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نوشهر استان مازندران - تا سال ۲۰۲۰ بیشتر از ۴۵۰ هزار تن مواد بازیافت شده را در ساخت محصولات جدید خود مصرف کند. بد نیست بدانید که شرکت دل برای کاربرانی که می خواهند در این برنامه مشارکت داشته باشند، در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نوشهر استان مازندران - فروشگاه های زنجیره ای Goodwill غرفه هایی به نام Dell Reconnect راه اندازی کرده و لپ تاپ های مستعمل و از رده خارج را برای این منظور دریافت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone