🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39628.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سرویس استریم بازی GeFroce Now انویدیا، وارد فاز بتای رایگان شد

در جریان نمایشگاه CES 2018، کمپانی انویدیا به صورت رسمی فاز بتای رایگان سرویس GeForce NOW را راه اندازی کرد؛ یک سرویس استریم بازی مبتنی بر کلاد که به گیمرها اجازه می دهد مجازاً به ...

در جریان نمایشگاه CES 2018، کمپانی انویدیا به صورت رسمی فاز بتای رایگان سرویس GeForce NOW را راه اندازی کرد؛ یک سرویس استریم بازی مبتنی بر کلاد که به گیمرها اجازه می دهد مجازاً به قدرتمندترین سخت افزارهای گیمینگ مانند کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گرافیک GTX 1080 دسترسی داشته باشند. این سرویس که ابتدا در CES 2017 معرفی شد، تابستان گذشته به MacOS آمد و حالا در دسترس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پی سی گیمرها قرار دارد.

سرویس تازه انویدیا که نباید آن را با سرویس GeForce Now روی دیوایس های انویدیا شیلد اشتباه گرفت، به کاربران اجازه می دهد تا سخت افزاری را برای اجرای برخی از بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - های استیم یا سایر پلتفرم های دیجیتالی پی سی اجاره کنند. بعد از این، بازی ها روی یک ماشین مجازی اجرا شده و روی دستگاه کاربر استریم می شوند. هر عنوانی که روی این سرویس به اجرا در می آید، باید پیشتر از سوی گیمر در استورهایی مانند یوپلی یوبیسافت و بتل.نت بلیزارد خریداری شده باشد. گفتنی است که تمام پچ ها به صورت اتوماتیک نصب می شوند و ذخیره ابری سیوها هم به صورت پیش فرض صورت می گیرد.

انویدیا می گوید این سرویس امکان استریم بازی ها را با رزولوشن 1080p و 120 فریم بر ثانیه مهیا می کند و از جمله عناوینی که تا به این لحظه مورد پشتیبانی قرار گرفته اند می توان به PlayerUnknown's Battlegrounds ،Fortnite و ARK: Survival Evolved اشاره کرد که همگی از محبوب ترین عناوین یک سال اخیر به شمار می روند.

افرادی که به دنبال بهره گیری از GeForce NOW هستند فعلاً باید در لیست انتظار ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نام کنند. این سرویس از همین حالا در آمریکای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شمالی و اروپا در دسترس قرار دارد و برای استفاده از آن نیازمند سخت افزاری بسیار متوسط شامل پردازنده Intel i3 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و کارت گرافیکی سازگار با دایرکت اکس 9 هستید. با این حال، حداقل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سرعت اینترنت 25 مگابیت بر ثانیه، احتمالاً بزرگ ترین مانع برای گیمرهای ایرانی تلقی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone