🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39629.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نبولا کپسول ، پروژکتور و بلندگوی Anker به اندازه‌ی یک قوطی نوشابه است

انکر که سال گذشته با عرضه‌ پروژکتور‌ نبولا مارس، حضور در بازار پروژکتور‌ها را تجربه نمود، امسال قصد دارد مدل کوچک شده‌ی این محصول با نام نبولا کپسول روانه بازار نماید. نکته جالب اینجاست که ...

انکر که سال گذشته با عرضه‌ پروژکتور‌ نبولا مارس، حضور در بازار پروژکتور‌ها را تجربه نمود، امسال قصد دارد مدل کوچک شده‌ی این محصول با نام نبولا کپسول روانه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر صایین قلعه استان زنجان - بازار نماید. نکته جالب اینجاست که گجت مذکور به اندازه‌ی یک قوطی نوشابه است.

این محصول که ابتدا شهریور ماه امسال رونمایی شده بود، یک - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر صایین قلعه استان زنجان - پروژکتور - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر صایین قلعه استان زنجان - با پشتبانی سیستم عامل اندروید است که می‌توان از آن به عنوان یک بلندگوی بلوتوثی نیز استفاده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر صایین قلعه استان زنجان

این محصول که از تمام تجربیات پروژکتور‌ نبولا مارس بهره گرفته، به نوع خاصی طراحی شده که تداعی کننده‌ی شکل یک قوطی نوشابه است.

امروز در جریان نمایشگاه CES شرکت چینی Anker اعلام نمود که قصد دارد این پروژکتور و بلندگوی ۴۰۰ گرمی را به قیمت ۳۵۰ دلار عرضه کند. در حالی که این محصول در کمپین اولیه‌ی خود تنها با قیمت ۲۰۰ تا ۲۷۰ قابل خریداری بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر صایین قلعه استان زنجان

در مقابل اندازه‌ی بسیار کوچک، انکر مجبور شده توانایی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر صایین قلعه استان زنجان - محصول خود را کاهش دهد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر صایین قلعه استان زنجان - به همین دلیل، مشخصات این محصول آنقدر درخشان و خیره‌کننده نیست. این پروژکتور تنها می‌تواند وضوح تصویری با ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل ارائه کند و هنوز از نسخه‌ی تلویزیون اندرویدی استفاده می‌کند که پروژکتور قدیمی نبولا مارس بهره‌ می‌برد.

این پروژکتور تصاویری با ۱۰۰ لومن روشنایی روی پرده‌ی نمایش انداخته که به هیچ‌وجه روشنایی قابل قبولی ندارد اما می‌تواند با یک‌بار شارژ ۴ ساعت ویدیو و ۳۰ ساعت موسیقی پخش کند. این مشخصات و ابعاد ۱۲ در ۷ سانتیمتری نبولا کپسول می‌تواند آن‌را به گجت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر صایین قلعه استان زنجان - قابل حمل مطلوبی برای سفر‌های مختلف تبدیل نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone