🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39632.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اتوموبیل های خودران اوبر با تکنولوژی انویدیا به خیابان ها می آیند

کمپانی اشتراک گذاری خودروی اوبر در خلال نمایشگاه CES امسال اعلام کرد که با شرکت انویدیا برای تامین تکنولوژی های لازم جهت اتوموبیل های خودران خود به توافق رسیده است. بر طبق این توافق قرار ...

کمپانی اشتراک گذاری خودروی اوبر در خلال نمایشگاه CES امسال اعلام کرد که با شرکت انویدیا برای تامین تکنولوژی های لازم جهت اتوموبیل های خودران خود به توافق رسیده است.

بر طبق این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان - توافق قرار است خودروهای بدون راننده شرکت اوبر به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان - چیپ اختصاصی «Xavier Drive» انویدیا مجهز شوند. چیپ هوشمند مذکور به طور ویژه برای کنترل و هدایت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان - سامانه های هوشمند خودران طراحی و تولید شده است.

البته پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان - از اعلام رسمی امروز نیز دو کمپانی همکاری مشترک خود را آغاز کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان - بودند. بیش از یک سال است که خودروهای وولوی آزمایشی اوبر با چیپ های تگرای ساخت انویدیا در خیابان های پیتزبورگ و آریزونا در حال تردد هستند. بنابراین اعلام امروز تنها به جهت رسمی شدن همکاری دو کمپانی مورد بحث بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان

علاوه بر تاکسی های خودران اوبر که قرار است از سال آینده وارد ناوگان این شرکت شوند، سامانه خودروهای سنگین خودران این شرکت نیز در قالب برند زیر مجموعه Otto از خدمات فنی و تکنولوژی های انویدیا بهره مند خواهند شد.

چیپ انویدیا خودروهای اوبر را به طور کامل از حضور راننده بی نیاز می سازد

قرار است چیپ های جدید «Xavier Drive» قابلیت های خودران سطح ۵ را برای اتوموبیل ها فراهم آورند. خودران سطح ۵ به معنی آن است که چنین خودرویی به طور کامل قادر به هدایت خود و تصمیم گیری در هر شرایط و هر نوع مسیری خواهد بود و حتی نیازی به فرمان فیزیکی نیز برای موارد اضطراری نخواهد داشت.

خودوروهای آزمایشی اوبر تا به امروز بیش از ۵۰ هزار مسافر را در شهرهایی که در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان - بالا به آنها اشاره شد جا به جا کرده اند و در این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان - مسیر بیش از ۲ میلیون مایل مسافت را طی کرده اند. نکته جالب توجه آن است که در این مدت تنها یک مورد تصادف به وقوع پیوسته که نشان از عملکرد عالی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان - سامانه هوشمند خودروهای مذکور دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان

کمپانی اوبر را باید یکی از پیشگامان در زمینه توسعه تکنولوژی خودروهای بدون راننده به شمار آورد. انگیزه مقامات این شرکت نیز کاملاً - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مینودشت استان گلستان - مشهود است. در حال حاضر بیشترین هزینه های اوبر صرف پرداخت دستمزد به خیل عظیم رانندگان می شود که با توسعه خودروهای بدون راننده می توان از حجم این پرداخت ها تا حدود زیادی کاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone