🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39635.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

لرزشگیر Taro با فناوری فروسرخ سوژ‌ه‌ها را تعقیب می‌کند

امروزه لرزشگیر‌‌ها یا تثبیت‌کننده‌‌های تصویر به مهم‌ترین ابزار در دنیای تصویربرداری ورزشی بدل گشته‌اند. پس از تولید نمونه‌های مشابه این گجت‌ها که فیلمبرداران را در دنبال‌کردن سوژه‌ها یاری می‌دهند، اکنون لرزشگیر Taro در نمایشگاه CES 2018 ...

امروزه لرزشگیر‌‌ها یا تثبیت‌کننده‌‌های تصویر به مهم‌ترین ابزار در دنیای تصویربرداری ورزشی بدل گشته‌اند. پس از تولید نمونه‌های مشابه این گجت‌ها که فیلمبرداران را در دنبال‌کردن سوژه‌ها یاری می‌دهند، اکنون لرزشگیر Taro در نمایشگاه CES 2018 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - معرفی شده که می‌تواند با استفاده از فناوری فرو‌سرخ سوژه‌ها را تعقیب کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان

تا به امروز بسیاری از فیلمبرداران از لرزشگیرهای Osmo و محصولات DJI راضی‌ بوده‌اند. همچنین کاربر می‌تواند با استفاده از آن‌ها روی سوژه مورد نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - ضربه زده تا Osmo سوژه را دنبال کند. با این حال این ویژگی همواره به درستی عمل نمی‌کند. اگر فرد بسیار سریع حرکت‌ کند یا مانعی در مسیر دید دوربین قرار بگیرد، فرآینده تعقیب توسط Osmo به پایان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - می‌رسد اما لرزشگیر Taro می‌تواند با استفاده‌ی همزمان از فناوری فروسرخ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - و هوش مصنوعی روند تعقیب سوژه را بهبود بخشد.

این ابزار که در واقع ماژولی مجهز به فناوری فروسرخ است، به بالای یک دوربین اضافه می‌شود. ورزشکار مورد نظر نیز دستبندی که برچسب اشعه‌ی فرو سرخ دارد به دست خود می‌بندد. سوژه می‌تواند این دستبند را را زیر یا روی لباس خود بپوشد. پس از این، ماژول - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - Taro برچسب را شناخته و به تعقیب سوژه می‌پردازد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان

از آنجایی‌که ارتباط میان سوژه و دوربین ارتباطی براساس فناوری فروسرخ است، دوربین می‌تواند ورزشکار مورد نظر را پشت موانع یا درون سایه‌ها نیز بیابد. این تثبیت کننده‌ به ادعای تولیدکنندگانش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - می‌تواند تا سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت به تعقیب کردن افراد بپردازد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان

در نمایشگاه CES امسال ، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - سه مدل مختلف از لرزشگیر Taro معرفی شده است. مدل نخست با نام Taro T1 به تلفن‌های هوشمند و دوربین‌های گوپرو اختصاص دارد و قیمتی معادل ۳۵۹ دلار خواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان

مدل دیگر که مختص DSLR ها و دوربین‌های بدون آینه است Taro TX نام گرفته و با نرخ ۹۶۹ دلار عرضه خواهد شد. البته ماژول مجهز به فناوری فروسرخ این محصول که Taro M1 نام دارد به طور جداگانه و با قیمت ۱۷۹ دلار فروخته خواهد شد. این محصولات در اردیبهشت‌ماه سال آینده عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone