🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39640.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بیکسبی سنجش کالری غذاها را می آموزد

سامسونگ وعده داده که می خواهد دستیار دیجیتالی بیکسبی را روی تمامی محصولاتش قرار دهد، اما این موضوع باعث نمی شود که کارکردهای هوش مصنوعی روی موبایل را از یاد ببرد. در همین راستا، این ...

سامسونگ وعده داده که می خواهد دستیار دیجیتالی بیکسبی را روی تمامی محصولاتش قرار دهد، اما این موضوع باعث نمی شود که کارکردهای هوش مصنوعی روی موبایل را از یاد ببرد. در همین راستا، این شرکت کره - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ای گوشه ای از غرفه خود در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - CES را به قابلیت جدید و جالبی از بیکسبی ویژن اختصاص داده: توانایی شناسایی غذاها و شمارش کالری آنها.

اگرچه این قابلیت کاربردی هنوز برای استفاده عمومی آماده نیست، اما در لاس وگاس به خوبی توانست تفاوت بین پیتزا مارگاریتا، بشقاب سوشی سالمون یا استیک را تشخیص دهد. با این حال نباید انتظار داشته باشید که بیکسبی با نگاهی کوتاه به ظرف غذای شما تمامی اجزای تشکیل دهنده آن را شناسایی کند. حداقل در وضعیت کنونی باید دوربین موبایل خود را به سمت بخش های مختلف غذا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بگیرید تا عملیات کالری سنجی به خوبی صورت گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل

البته در این میان باید روش های متنوع پخت غذا توسط آشپزهای مختلف را نیز در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گرفت که از دید بیکسبی (یا هر فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مشابه دیگر) دور می ماند. نماینده سامسونگ در CES - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می گوید بیکسبی از اطلاعات عمومی مواد غذایی برای شمارش کالری بهره می گیرد و اگرچه بی نقص نیست، اما ساده تر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و سریع تر از روش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - های دستی عمل می کند.

همچنین اطلاعات غذایی به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خودکار وارد اپلیکیشن سلامتی سامسونگ (Health) خواهد شد تا برنامه ورزشی شما را بر اساس کالری مصرفی تنظیم کند و پیشنهادهای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نه چندان دلچسب را برای سوزاندن کالری ها ارائه نماید. هنوز مشخص نیست کدام یک از کهکشانی های سامسونگ به این فناوری مجهز می شوند و چه زمانی عموم مردم به آن دسترسی خواهند یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone