🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43223.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ و عرضه نسخه ویژه ساعت Gear S3 Frontier با همکاری TUMI

سامسونگ و «TUMI» (یک شرکت آمریکایی تولیدکننده ساک و چمدان مسافرتی لوکس) از همکاری خود برای تولید نسخه ویژه ای از ساعت هوشمند «Gear S3 Frontier» خبر دادند. محصول مورد بحث که از امروز به ...

سامسونگ و «TUMI» (یک شرکت آمریکایی تولیدکننده ساک و چمدان مسافرتی لوکس) از همکاری خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - تولید نسخه ویژه ای از ساعت هوشمند «Gear S3 Frontier» خبر دادند.

محصول مورد بحث که از امروز به صورت آنلاین قابل خریداری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - است، 450 دلار قیمت داشته و تفاوت های آن با مدل اصلی به بند مخصوص و یک صفحه ساعت ویژه TUMI خلاصه می شود. جالب است بدانید که مدل معمولی هم اکنون با قیمت 300 دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - به فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - رسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران

بند جدید از پارچه زبر ایتالیایی ساخته شده است

بند جدید Gear S3 Frontier که توسط شرکت آمریکایی طراحی شده، از جنس پارچه زبر ایتالیایی (در صورت استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - چرم قیمت از این نیز بالاتر می رفت) و به رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - خاکستری تیره بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - به گفته سامسونگ، در مقابل آب و شرایط سخت مقاوم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - است. همچنین سراسر بند ساعت TUMI با دوخت منظم تزئین شده و یک سگک از جنس استیل ضد زنگ نیز در آن به کار گرفته شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران

گفتنی است Gear S3 Frontier از سیم کارت پشتیبانی نکرده و فقط از طریق بلوتوث، NFC و وای فای با سایر دستگاه ها ارتباط برقرار می کند. این ساعت با پردازنده دو هسته ای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - 1 گیگاهرتزی، رم 768 مگابایتی و حافظه 4 گیگابایتی، به سیستم عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - تایزن مجهز شده و می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - تواند با موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پل سفید استان مازندران - های اندرویدی (4.4 به بالا) و آیفون ها (iOS 9 به بالا) همگام سازی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone