تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35292.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپل پشتیبانی سخت افزاری از نسل اول مک بوک پرو رتینا را متوقف کرد

کمپانی اپل در تاریخ 11 ژوئن 2012 طی مراسم سالانه توسعه دهندگان خود، از نسل اول مک بوک پرو با نمایشگر رتینا پرده برداشت که به دلیل طراحی زیبا و باریک بدنه، مورد تشویق حضار ...

کمپانی اپل در تاریخ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 11 ژوئن 2012 طی مراسم سالانه توسعه دهندگان خود، از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نسل اول - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مک بوک پرو با نمایشگر رتینا پرده برداشت که به دلیل طراحی زیبا و باریک بدنه، مورد تشویق حضار قرار گرفت.

مک بوک پرو 2012 علاوه بر زیبایی، کارایی بالایی داشت و در زمان خود به دلیل توانایی های ارتباطی و سهولت حمل و استفاده، جوایز مختلفی را دریافت نمود. مدل مذکور به خاطر استفاده از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نمایشگر رتینا کیفیت تصویر بهتری ارائه می کرد و با حذف پورت اترنت و درایو نوری (CD/DVD)، از بدنه باریک و سبکی برخوردار بود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
مک بوک پرو 2012
تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
مک بوک پرو 2016

البته با وجود باریک شدن نسبت به مدل های قبل، نسخه 2012 مک بوک پرو به طیف وسیعی از پورت های ارتباطی مجهز شده بود که شامل دو درگاه تاندربولت، دو پورت USB-A، جک هدفون، درگاه شارژ MagSafe، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پورت HDMI و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - درگاه کارت حافظه SD می شد. در مقام مقایسه نسخه، 2016 بسته به مدل از چند پورت تاندربولت 3 بهره می برد که امکانات قبلی را به صورت یکپارچه ارائه می دهند.

جالب است بدانید که با وجود عرضه مدل های جدید، بخشی از مشتریان همچنان نسخه های 2012 تا 2015 مک بوک پرو را ترجیح می دهند که این امر باعث شده کمپانی اپل همچنان یک مدل (2015) از این نسل را در آمریکا با قیمت 1999 دلار عرضه کند.

پشتیبانی سخت افزاری از مک بوک پرو رتینا 2012 در کالیفرنیا و ترکیه همچنان ادامه دارد

اما خبر بد برای علاقه مندان به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مدل 15 اینچی سال 2012 اینکه اپل 6 سال پس از معرفی این محصول، پشتیبانی سخت افزاری از آن را پایان داده و مراکز خدماتی شرکت الزامی به ارائه سرویس و قطعات سخت افزاری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به این مدل ندارند. البته شرایط در ایالت کالیفرنیا و کشور ترکیه متفاوت است چرا که قوانین حمایت از مصرف کننده در این مناطق سختگیرانه تر بوده و اپل را مجبور به ادامه سرویس دهی می کنند.

گفتنی است پشتیبانی نرم افزاری از مک بوک پرو 2012 همچنان ادامه دارد و نسخه 13 اینچی آن نیز همچنان خدمات سخت افزاری اپل را دریافت خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone