تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10355.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

علی صالح‌آبادی رئیس کل بانک مرکزی شد

رئیس‌جمهور به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیأت وزیران، علی صالح‌آبادی را به سمت رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. با روی کار آمدن هر دولت جدید در ایران، رویه ...

رئیس‌جمهور به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیأت وزیران، علی صالح‌آبادی را به سمت رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

با روی کار آمدن هر دولت جدید در ایران، رویه تعیین رئیس کل بانک مرکزی اینگونه است که گزینه مدنظر دولت در ابتدا به پیشنهاد وزیر امور اقتصاد و دارایی به هیئت وزیران معرفی و پس از تأیید، حکم وی توسط رئیس‌جمهور صادر می‌شود که او به مدت پنج سال مدیریت بانک مرکزی را به عهده خواهد داشت و انتخاب - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - مجدد وی نیز بلامانع است. دقایقی پیش نیز دولت جدید شخص «علی صالح آبادی» را به این سمت منصوب کرد.

علی صالح‌آبادی، دارای مدرک کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق و دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران، و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق است.

وی اولین رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بعد از تصویب قانون بازار اوراق بهادار بود که از سال 1384 تا اواخر سال 1393، یعنی به مدت حدود 10 سال، ابتدا مسئولیت دبیرکلی سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران و پس از آن، مسئولیت ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار را برعهده داشت.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان

از مهمترین اقدامات صالح آبادی در دوران طولانی تصدی ریاست سازمان بورس، تأسیس بورس های چهارگانه شامل بورس اوراق بهادار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - تهران، بورس کالای ایران، فرابورس ایران و بورس انرژی و همچنین تأسیس شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، به عنوان 5 رکن اجرایی بازار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - سرمایه بود تا بدین ترتیب، نهاد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - ناظر بازار سرمایه از ارکان اجرایی این بازار منفک شود. در زمان صالح ابادی، همچنین کانون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - کارگزاران بورس و اوراق بهادار و کانون نهادهای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - مالی ایران تأسیس شد.

ایجاد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار در بدو تأسیس سازمان بورس که نقش بسیار مؤثری - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - در توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید منطبق بر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - مبانی شرعـی ایفا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - نمود، راه‌اندازی بیش از 10 نوع نهاد مالی جدید از جمله شرکت های تأمین سرمایه، صندوق های سرمایه گذاری، شرکت‌های سبدگردان، شرکت های مشاوره سرمایه گذاری، معرفی و عملیاتی کردن انواع ابزارهای جدید مالی شامل انواع صکوک (صکوک اجاره، مرابحه، استصناع، منفعت)، اسناد خزانه اسلامی، اوراق اختیار فروش تبعی، قراردادهای آتی سهام و آتی کالا و...، از مهمترین - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - اقدامات رئیس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - کل جدید بانک مرکزی در دوران تصدی مسئولیت ارشد بازار سرمایـه کشور بود. 

صالح آبادی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - در آذر  1393، یعنی تقریبا اواخر دوره قانونی مسئولیت 10 ساله خود در سازمان بورس و اوراق بهادار، با حکم علی طیب نیا، وزیر وقت امور اقتصادی و دارایی به مسئولیت ریاست - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - هیات مدیره و مدیرعاملی بانک توسعه صادرات که یکی از بانک‌های تخصصی کشور در حوزه صادرات و فعالیت‌های ارزی صادرات محور است، منصوب شد‌.

عضویت در شورای فقهی بانک مرکزی با حکم وزیر اقتصاد، رئیس و موسس انجمن مالی اسلامی ایران، عضویت در شورای عالی بورس، عضویت در شورای عالی اصل 44 و ریاست هیات پذیرش بورس‌ها، از جمله سایر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - مسئولیت‌های صالح آبادی به شمار می‌رود.

وی مسئولیت‌هایی همچون مدیر تالار منطقه‌ای بورس کرج و مسئول بررسی‌های سرمایه گذاری در شرکت سرمایه گذاری غدیر، سازمان تأمین اجتماعی و ستاد اجرایی فرمان امام داشته است.

صالح آبادی در حالی به این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - سمت نائل شده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - که  آخرین آمارها از نرخ تورم حاکی از تداوم روند صعودی آن و رسیدن نرخ تورم سالانه شهریور ماه 1400 برای خانوارها به 45.8درصد است که نسبت به همین موضع در ماه قبل، 0.6 واحد درصد افزایش را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone