🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39410.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اولین پروژکتور 4K ال جی با توانایی نمایش محتوای HDR معرفی شد

در حالی که نسل جدید تلویزیون های ال جی گل سرسبد محصولات این کمپانی در نمایشگاه CES هستند، حتماً قبول دارید که حتی تلویزیون غول آسای 88 اینچی اولد در برابر تصویر 150 اینچی حقیر ...

در حالی که نسل جدید تلویزیون های ال جی گل سرسبد محصولات این کمپانی در نمایشگاه CES هستند، حتماً قبول دارید که حتی تلویزیون غول آسای 88 اینچی اولد در برابر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تصویر 150 اینچی حقیر به نظر می رسد و به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - همین دلیل، ال جی از پروژکتور HU80KA با رزولوشن 4K - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - UHD رونمایی کرده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

این پروژکتور که برخلاف تلویزیون 88 اینچی 8K - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شرکت کره ای در سال جاری وارد بازار خواهد شد، از سوی سازنده لقب «پریمیوم اما خوش قیمت» گرفته است. پروژکتور HU80KA ابعادی بسیار کوچک و جمع و جور دارد اما تصویری عظیم را به نمایش می گذارد و در هر مکانی می - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - توان از آن استفاده کرد: نصب روی دیوار، آویزان از سقف، یا روی زمین.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

این محصول همچنین پرنور ترین پروژکتور ال جی تا به امروز محسوب می شود و حداکثر روشنایی آن به 2500 لومن می رسد، در حالی که درخشان ترین محصولات اچ دی این شرکت نهایتاً 2000 لومن روشنایی داشتند. یکی از مزایای روشنایی بالا، توانایی نمایش تصاویر با دامنه دینامیکی بالا تحت استاندارد HDR10 است که بر جذابیت های این محصول می افزاید. دو اسپیکر 7 وات داخلی هم صدای کافی را برای محیط های کوچک فراهم می سازند، اگرچه امکان اتصال به سیستم های صوتی اکسترنال با استفاده از خروجی اپتیکال، HDMI یا بلوتوث نیز وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی بهی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

این پروژکتور از سیستم عامل WebOS 3.5 ال جی بهره می گیرد و توانایی پخش محتوای مختلف را دارد. اپلیکیشن های داخلی نظیر نتفلیکس، اسلینگ، آمازون پرایم و هولو نیز از جمله برنامه های موجود با قابلیت استریم محتوای 4K هستند که روی این سیستم عامل به آنها دسترسی دارید. هنوز هیچ اطلاعی در مورد قیمت پروژکتور HU80KA ال جی در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone