🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43228.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نخستین پارک تخصصی ICT کشور با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد

امروز صبح، یکشنبه هشتم مرداد، نخستین پارک علم و فناوری تخصصی کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد. این پارک در زمینی به وسعت 24 هکتار احداث شده و ...

امروز صبح، یکشنبه هشتم مرداد، نخستین پارک علم و فناوری تخصصی کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد.

این پارک در زمینی به وسعت 24 هکتار احداث شده و در حال حاضر بیش از 17 هزار متر مربع ساختمان قابل بهره برداری برای استقرار شرکت ها دارد، ضمن اینکه قرار است تا خرداد 97 در اختیار شرکت های متقاضی قرار گیرد.

وزیر ارتباطات در جریان راه اندازی این مرکز ، اظهار داشت:

پارک - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تخصصی ICT که امروز راه اندازی شده، بخشی از کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات است و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می تواند به ساماندهی انواع و اقسام فعالیت های دانش بنیان در این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حوزه منتج شود.

واعظی با اشاره به اینکه امروزه 10 شرکت برتر دنیا همگی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در حوزه فناوری اطلاعات کار می کنند، افزود:

رویکرد ما نیز باید با توجه به پتانسیل های موجود در کشور از جمله نخبگان و جوانان و وجود مراکز علمی-تحقیقاتی و دانشگاهی، رسیدن به جایگاه های بالا در این بخش باشد.

به گفته وزیر ارتباطات، هم اکنون 5 کریدور در کشور فعال است که یکی از آنها به ICT اختصاص داشته و از تهران تا استان البرز را در بر می گیرد. مراکزی همچون مرکز مخابراتی رودهن، پارک پردیس، پژوهشگاه فناوری اطلاعات، پژوهشگاه فضایی تهران، پارک تخصصی ICT، مرکز فضایی ماهدشت، و منطقه ویژه اقتصادی پیام در این کریدور راه اندازی شده یا در شرف راه اندازی هستند.

در مراسم افتتاح نخستین پارک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، حدود - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 10 شرکت دانش بنیان هم مجوز استقرار در در این مرکز تخصصی را دریافت کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone