🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43231.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

احضار دوباره اسنپ به دادگاه به خاطر ارائه خدمات حمل و نقل برون شهری [بروزرسانی]

ورود اسنپ به فضای حمل و نقل تهران با جنجال زیادی همراه بود و در ابتدای امر اعتراض شدید تاکسی رانان و مدیران آژانس ها را به دنبال داشت. اما کمی بعد مدیران این استارتاپ ...

ورود اسنپ به فضای حمل و نقل تهران با جنجال زیادی همراه بود و در ابتدای امر اعتراض شدید تاکسی رانان و مدیران آژانس ها را به دنبال داشت. اما کمی بعد مدیران این استارتاپ موفق طی مذاکراتی که با سازمان تاکسی رانی و البته نهادهای قضایی انجام دادند توانستند رضایت شاکیان را جلب کنند و به فعالیت خود ادامه دهند.

شکل گیری کارپینو (اپلیکیشن درخواست ماشین تاکسی رانی) را هم می توان یکی از برآیندهای مثبت راه اندازی اسنپ و به دنبال آن تپسی دانست چراکه علت حضورش چیزی نبود جز رقابت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - برای ارائه خدمات بهتر به مسافران.

حالا اما بار دیگر پای مدیران اسنپ به مراجع قضایی کشیده شده و این بار شاکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است که مدعی شده قرار بوده اسنپ پیشنهاد حمل و نقل برون شهری را از اپ خود حذف کند.

داوود کشاورزیان در این باره گفت:

 اگر کسی می‌خواهد در حمل‌ و نقل عمومی فعالیت کند باید پلاک "ع" داشته باشد. به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - همین خاطر رونوشتی به دادستان ارسال شده و دادستانی هم مدیران این شرکت را احضار کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:

به اعتقاد بنده ماهیت سفر برون‌ شهری با سفر درون‌ شهری متفاوت است و اصلا به لحاظ اقتصادی به صلاح کشور نیست. این شرکت در حمل و نقل درون شهری سهم خودروهای شخصی را می گیرد و اگر قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - باشد در زمینه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - حمل و نقل برون شهری هم فعالیت کند سازمان راهداری آن را پیگری خواهد کرد چراکه این موضوع به مصلحت کشور نیست.

بروزسانی: پس - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - از انتشار خبر فوق در خبرگزاری ها و سایت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - های مختلف، روابط عمومی اسنپ پاسخ زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - را منتشر کرده است:

شرکت اسنپ از ابتدا با هدف تسهیل سفرهای درون‌شهری آغاز به فعالیت نموده و تا به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - امروز امکانی برای انجام سفرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - برون‌شهری را میسر نساخته است. - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - این در حالی‌ست که در صورت انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - مبدا و مقصد در دو شهر متفاوت، حتی هزینه‌ی سفر نیز محاسبه نشده و کاربر با پیغام خطا مواجه می‌شود. همچنین، رانندگان سرویس‌های مختلف اسنپ تنها در شهر محل سکونت خود قادر به پذیرش درخواست سفر هستند و امکان فعالیت برای سفرهای بین شهری به لحاظ فنی وجو ندارد.

مدیران اسنپ هیچ‌گاه از سوی نهادهای قضایی در خصوص مسائل مربوط به حمل‌ونقل بین - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - شهری «احضار» نگشته و صرفا به دعوت از دادستانی محترم کل کشور در جلسه‌ای به توضیح در خصوص سازوکار عملکردی این سامانه پرداختند. طبعا پس از ارائه‌ی ادله و مستندات مربوطه، ابهامات بوجود آمده منتفی و با موافقت دادستان محترم و حاضرین جلسه، موضوع خاتمه یافته است.

برآمده از توضیحات فوق و با بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندر انزلی استان گیلان - متن اخبار منتشره، به نظر می‌رسد که منظور نگارنده‌ی خبر «اسنپ» نیست. لازم به توضیح است که اسنپ در صنعت نوپای حمل‌ونقل هوشمند به عنوان برند راهبر بازار شناخته می‌شود و گاها از سایر شرکت‌های فعال در این عرصه به اسم «اسنپ» یاد می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone