🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43230.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پرچمدار اکسپریا XZ1 در پایگاه Geekbench رؤیت شد؛ اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی

بر اساس اطلاعات موجود، سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA امسال از پرچمدار جدید خود تحت عنوان «Xperia XZ1»، به همراه نسخه کوچک تر آن یعنی «Xperia XZ1 Compact» رونمایی کند. همان طور که قبلاً ...

بر اساس اطلاعات موجود، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریدون کنار استان مازندران - سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA امسال از پرچمدار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریدون کنار استان مازندران - جدید خود تحت عنوان «Xperia XZ1»، به همراه نسخه کوچک تر آن یعنی «Xperia XZ1 Compact» رونمایی کند.

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، مدل کامپکت پیش از این در بنچمارک AnTuTu با کد «G8441» رؤیت شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریدون کنار استان مازندران - بود و حالا نسخه بزرگ تر با کد «G8341» از بنچمارک Geekbench سر در آورده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریدون کنار استان مازندران

موبایل مورد بحث در زمان انجام تست به اندروید 7.1.1 مجهز بوده و همچنین کد «S-01K» (مربوط به ژاپن) را به همراه دارد که با توجه به کد «S-01J» برای تلفن اکسپریا XZ، می توان با اطمینان گفت که دستگاه موجود در واقع پرچمدار جدید سونی خواهد بود.

اکسپریا XZ1 احتمالاً با قیمت 860 دلار به فروش خواهد رسید

لازم به ذکر است که اطلاعات بنچمارک نشان می دهند موبایل اکسپریا XZ1، از چیپست اسنپدراگون 835 (با توجه به مادربورد msm8998) با هشت هسته پردازشی 1.9 گیگاهرتزی بهره برده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریدون کنار استان مازندران - و به رم 4 گیگابایتی مجهز شده است. همچنین XZ1 موفق شده در تست تک هسته ای نمره 1909، و در آزمون چند هسته ای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیز امتیاز 6459 را کسب نماید.

گفتنی است بر اساس سایر اخبار و گزارشات موجود، پرچمدار جدید سونی یک نمایشگر 5.2 اینچی تمام اچ دی داشته و احتمالاً با قیمتی در حدود 860 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone