🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42728.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید سیستم عامل Sailfish برای موبایل اکسپریا اکس سونی عرضه می شود

استارتاپ فنلاندی یولا (Jolla) به تازگی تصمیم گرفته سیستم عامل نسبتاً ناشناخته خود یعنی Sailfish OS را به طریقی دیگر به دست کاربران برساند، اما این بار هم موبایل نه چندان مطرح سونی اکسپریا اکس ...

استارتاپ فنلاندی یولا (Jolla) به تازگی تصمیم گرفته سیستم عامل نسبتاً ناشناخته خود یعنی Sailfish - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - OS را به طریقی دیگر به دست کاربران برساند، اما این بار هم موبایل نه چندان مطرح سونی اکسپریا اکس (Xperia X) را برای این کار انتخاب کرده است.

یکی از نقاط قوت موبایل های اندرویدی شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سونی، باز بودن آنهاست. در واقع تلفن های همراه این شرکت در کنار محصولات خود گوگل، یکی از بهترین گزینه ها برای توسعه رام های سفارشی و ایجاد تغییرات به شمار می روند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به همین دلیل، یولا تصمیم گرفته این موبایل سونی را به عنوان هدف بعدی خود انتخاب کند و سیستم عاملش را روی این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دستگاه نصب کند. اکسپریا اکس بهترین دستگاه برای این کار محسوب می شود، هرچند پیدا کردن آن بسیار دشوار است و فاصله زیادی با پرچمداران کنونی بازار دارد.

این موبایل میان رده، به چیپست اسنپدراگون 650، سه گیگابایت حافظه رَم، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نمایشگر 5 اینچی تمام اچ دی و دوربین 23 مگاپیکسلی مجهز است. البته در حال حاضر مدیران یولا گزینه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - های بهتری مانند محصولات وان پلاس یا موتو اکس را نیز پیش رو داشتند، اما تصمیمات آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - همواره عجیب و غریب بوده است.

نسخه جدید سیستم عامل Sailfish OS که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در این موبایل با نام Sailfish X شناخته می شود، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در مقایسه با اندروید، ارتباط عمیق تری با سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - عامل لینوکس دارد. رابط کاربری این OS بیشتر بر مبنای جسچرهای حرکتی عمل می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اولین نسخه از Sailfish X در تاریخ 27 سپتامبر (پنجم مهر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ماه) عرضه خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شد که با مشکلاتی نیز همراه است و بلوتوث، برخی از سنسورها و حسگر اثر انگشت در آن فعال نیستند. یولا سیستم عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جدیدش را به قیمت 60 دلار می فروشد که رقم زیادی محسوب می شود، اما برای استفاده از آن باید حتماً یک دستگاه موبایل سونی اکسپریا اکس تک سیم کارت هم داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - باشید، که این روزها به سختی پیدا می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone