🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42730.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ سه مانیتور حرفه ای را برای دفاتر کار مدرن معرفی کرد

از پایان هفته جاری، یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های دنیای تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی یعنی IFA در برلین آغاز به کار خواهد کرد. سامسونگ هم که همواره حضور فعالی در این نمایشگاه داشته، ...

از پایان هفته جاری، یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های دنیای تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی یعنی IFA در برلین آغاز به کار خواهد کرد. سامسونگ هم که همواره حضور فعالی در این نمایشگاه داشته، معرفی محصولات جدیدش را از چهار روز مانده به این رویداد آغاز کرده.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

این کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کره ای، سه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مانیتور حرفه ای جدید را برای محیط های کاری مدرن معرفی کرده است که CH89 / CH80 و SH85 نام دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

مانیتور CH89 سامسونگ پنل 34 اینچی خمیده با نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن 1440×3440 پیکسل دارد که از سه طرف - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بدون حاشیه است. ارتفاع این نمایشگر قابل تنظیم بوده و قابلیت تغییر زاویه و چرخش در راستای افقی و عمودی را نیز دارد.

طبق اطلاعاتی که از وب سایت شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سازنده به دست آمده، این مانیتور فقط به درگاه USB-C مجهز است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

مدل بعدی یعنی CH80 به پنل خمیده 27 اینچی با نسبت تصویر 16:9 و رزولوشن تمام اچ دی مجهز شده و از نظر طراحی مشابه مدل قبلیست، با این تفاوت که درگاه DP - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - Out هم دارد و بنابراین می توان چندین دستگاه مانیتور را به صورت یکپارچه در کنار یکدیگر قرار داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

آخرین محصول که البته اهمیتش کمتر از بقیه نیست SH85 نام دارد؛ مانیتوری با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (و نسبت تصویر ۱۶:۹) که قرار است در نسخه های ۲۳.۸ یا ۲۷ اینچی عرضه شود و درست مانند CH80 از پورت DisplayPort پشتیبانی می کند.

چون تمامی این مانیتورها برای حوزه های اداری ساخته شده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اند و طراحی ارگونومیک و کاربرپسندی برای استفاده در این محیط ها دارند، جدای از قابلیت تنظیم فیزیکی همگی شان به همراه دو امکان اختصاصی سامسونگ موسوم به Flicker Free  و Eye Saver  عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خواهند شد که مورد دوم به لحاظ ماهیت شبیه به اپلیکیشن های فیلتر کننده نظیر f.lux است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اما باید اضافه کنیم که علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بر سه مدل بالا سامسونگ در نظر دارد مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دیگری به نام CHG90 را هم در جریان نمایشگاه IFA رونمایی کند؛ یک نمایشگر ۴۹ اینچی فوق العاده عریض QLED unit که مجموعه ای از پورت های ارتباطی از جمله DisplayPort، Mini DisplayPort، HDMI و USB را دارد. البته - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هنوز مشخص نیست که کدام نسخه از استاندارد HDMI توسط این مانیتور پشتیبانی می شود یا اینکه پورت های USB - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آن دقیقا از چه نوعی هستند و برای روشن شدن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - موضوع باید اندکی بیشتر منتظر باشیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

قیمت دقیق این محصولات هنوز هم اعلام نشده با این همه تا برگزاری نمایشگاه ۴ روزی بیشتر باقی نمانده و احتمالا تا آن زمان تمامی این مسائل روشن خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone