🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42739.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس دو لپ تاپ قدرتمند خود را به آخرین پردازنده اینتل مجهز می کند

نسل هشتم پردازنده های اینتل از راه رسیده و یکی از مهم ترین جریان های خبری نمایشگاه IFA امسال، آپدیت شدن لپ تاپ های قدرتمند به آخرین نسل از این پردازنده ها است که تا ...

نسل هشتم پردازنده های اینتل از راه رسیده و یکی از مهم ترین جریان های خبری نمایشگاه IFA امسال، آپدیت شدن لپ تاپ های قدرتمند به آخرین نسل از این پردازنده ها است که تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پیش از خواندن این خبر احتمالا با چند مورد دیگر برخورد کرده اید.

حالا اما ایسوس هم به همین قصد، دو مدل لپ تاپ ذن بوک 13 و ذن بوک 3 دیلاکس را با خود به برلین آورده تا نشان دهد که مدل آپدیت شده به نسل هشتم پردازنده های اینتل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و چیپ های Core i7 Kaby Lake-R چه عملکردی دارند.

در هر صورت، تغییرات زیادی صورت نپذیرفته. ذن بوک 3 دیلاکس هنوز هم یک نمایشگر 14 اینچی با حاشیه های بسیار اندک دارد که می - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - توان آن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت هارد اس اس دی مجهز ساخت.

ذن بوک 13 نیز همینطور. یک نمایشگر فوق العاده 4K و کارت گرافیک انویدیا جی فورس MX150 نیز هنوز سر جای خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هستند و صرفا پردازنده به روز شده است. اطلاعات بیشتری در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مورد این دستگاه ها در دسترس نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone