🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42735.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نوت بوک باریک Acer Swift 5 با وزن کمتر از یک کیلوگرم معرفی شد

کمپانی ایسر امروز از لپ تاپ جدید Swift 5 رونمایی کرد که برای کاربران ساخته شده که حمل پذیری را به پرفورمنس ترجیح می دهند. Swift 5 به لطف استفاده از قطعات آلیاژ منیزیم و ...

کمپانی ایسر امروز از لپ تاپ جدید Swift 5 رونمایی کرد که برای کاربران ساخته شده که حمل پذیری را به پرفورمنس ترجیح - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می دهند. Swift 5 به لطف استفاده از قطعات آلیاژ منیزیم و لیتیومی برای بدنه بالایی و زیرین، وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد و این آلیاژ سبب می شود تا استحکام دستگاه نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - افزایش یابد.

پردازنده نسل هشتم Intel Core، در نقش قلب تپنده Swift 5 ظاهر می شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از دیگر مشخصات دستگاه می توان به نمایشگر لمسی IPS با رزولوشن HD و عمر باتری 8 ساعته اشاره کرد. ضمناً تکنولوژی TrueHarmony ایسر نیز در کنار تکنولوژی Dulby Audio Premium دستیابی به تجربه صوتی بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عالی را تضمین می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

گذشته از این ها، Swift 5 به همراه ویندوز 10 به دست مشتریان می رسد و با دریافت استاندارد Skype for Business، دستگاهی عالی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای برقراری ارتباطات ویدیویی و استفاده از قابلیت های دستیار صوتی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کورتانا به حساب می آید.

لپ تاپ Swift 5 ایسر قرار است با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قیمت پایه 999 دلار و در ماه دسامبر روانه بازار ایالات متحده شود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و سپس راه خود را به بازار دیگر نقاط باز خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داراب نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
رفقا سایت ***** اجاق گاز و فر الجی SD-3859TCR شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone