تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44743.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ پشتیبانی از اپلیکیشن My Knox را به نفع Secure Folder متوقف می کند

سامسونگ تصمیم گرفته که پشتیبانی از اپلیکیشن My Knox را به نفع اپلیکیشن جدیدتر خود یعنی Secure Folder متوقف کند. مطابق ایمیلی که کمپانی کره ای به کاربران My Knox ارسال کرده، این اپلیکیشن دیگر ...

سامسونگ تصمیم گرفته که پشتیبانی از اپلیکیشن My Knox را به نفع اپلیکیشن جدیدتر خود یعنی Secure Folder متوقف کند. مطابق ایمیلی که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کمپانی کره ای به کاربران My Knox ارسال کرده، این اپلیکیشن دیگر در دیوایس های جدید سامسونگ که امسال عرضه می شوند در دسترس نخواهد بود، البته تا زمان قطع پشتیبانی سرویس (که هنوز به طور مشخص اعلام نشده) می توانید از آن استفاده نمایید.

اپلیکیشن My Knox نخستین بار در سال 2014 منتشر شد. اگر با آن آشنا نیستید، باید بگوییم که این اپلیکیشن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یک راهکار امنیتی کاربردی است که می تواند در دیوایس شما فضایی امن و جداگانه برای محافظت از داده های کاری تان بسازد، تا در میان اطلاعات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شخصی شما گم نشوند.

تا زمان قطع پشتیبانی همچنان می توانید از My Knox استفاده کنید.

با این وجود سامسونگ می خواهد که کاربرانش از حالا به بعد برای این کار به اپلیکیشن Secure Folder مراجعه کنند، که می توان آن را از Galaxy - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - Apps دریافت نمود. اپلیکیشن جدید با کلیه دیوایس های سامسونگ مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و نسخه های جدیدتر سازگاری دارد. Secure Folder از لحاظ عملکرد تفاوت چندانی با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - My Knox ندارد و در این اپلیکیشن هم می توانید برنامه ها و داده های حساس تان را در فضایی رمزنگاری شده ذخیره کنید.

شایان ذکر است که سامسونگ انتقال اطلاعات از My Knox به Secure Folder را هم برایتان آسان کرده است. این کار را می توانید با مراجعه به تنظیمات My Knox و استفاده از گزینه Backup and restore انجام بدهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone