🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42748.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کمپین جدید مهربانه برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند

مهربانه یکی از وبسایت های جمع سپاری داخلی است که برای کمک به نیازمندان داخل کشور کمپین های مختلفی را برگزار می نماید. حال با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا بازگشایی مدارس ...

مهربانه یکی از وبسایت های جمع سپاری داخلی است که برای کمک به نیازمندان داخل کشور کمپین های مختلفی را برگزار می نماید.

حال با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا بازگشایی مدارس باقی مانده، این تیم برآن شده تا برای تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند ایرانی پروژه جدیدی به نام با مهر #میریم_مدرسه را راه اندازی نماید.

در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری این شرکت در همین رابطه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جلب می نماییم.

بر اساس آمار معاونت رفاه اجتماعی وزارت کار، در ایران 136هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده است و بیشترین تعداد کودکان بازمانده از تحصیل به استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، تهران و کرمان تعلق دارند.

روابط عمومی مهربانه- پلتفرم تامین مالی جمعی مهربانه پس از اجرای موفقیت‌ آمیز پویش با مهر #میرم_مدرسه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در سال 1395، امسال هم پویش مشابهی را با ابعاد گسترده‌ تر و با تمرکز بر مناطق محروم و دورافتاده کشور اجرا می‌ کند.

در این پروژه 10 موسسه خیریه از استان‌های اردبیل،کرمان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و تهران برای تامین مایحتاج تحصیلی 1640 دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در مقاطع ابتدایی و دبیرستان با مهربانه همکاری می‌کنند.

این پویش که منابع مالی آن توسط تعداد کثیری از مردم و به روش تامین مالی جمعی (Crowdfunding) تهیه می‌شود از شهریور ماه آغاز شده و تا اواسط مهر ادامه خواهد یافت.

در این پویش مبلغ 90 میلیون تومان جهت خرید لوازم‌التحریر و سایر ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان جمع‌آوری خواهد شد. شرکت تحلیل ارتباط برنا، برنده الکام استارز 96 و اپلیکیشن مکان‌ محور پونز –یکی دیگر از برگزیدگان الکام استارز- به‌عنوان حامیان این پویش برای کمک به معرفی، شناساندن و فرهنگ‌سازی این پروژه با مهربانه همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می‌ کنند.

مهربانه (mehrabane.ir) پلتفرم تامین جمعی مالی با مدل اهدا برای اهداف خیریه، اجتماعی، بشر دوستانه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و غیر انتفاعی است. در مقایسه با خیریه‌های سنتی، مهربانه حمایت‌های کاربران را برای پروژه‌های مشخص (با اهداف، هزینه و زمان‌بندی مشخص) جذب کرده و شفافیت کاملی در اجرای فعالیت‌ های‌ اش اعمال می‌کند؛ حامیان تک‌تک پروژه‌ها مشخص بوده و گزارش اجرای پروژه‌ها به صورت منظم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به اطلاع کاربران می‌ رسد. برای انجام این فعالیت‌ ها، مهربانه از بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌ برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone