🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42747.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ماشین لباس شویی QuickDrive سامسونگ با سرعتی خیره کننده لباس های شما را می شوید

دن هاروی «Dan Harvie» به عنوان مدیر ارشد محصولات خانگی سامسونگ در اروپا امروز به صورت رسمی از ماشین لباس شویی جدید سامسونگ با عنوان QuickDrive رونمایی کرد. این محصول نیز به مانند دیگر ماشین های ...

دن هاروی «Dan Harvie» به عنوان مدیر ارشد محصولات خانگی سامسونگ در اروپا امروز - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به صورت رسمی از ماشین لباس شویی جدید سامسونگ با عنوان QuickDrive رونمایی کرد.

این محصول نیز به مانند دیگر ماشین های لباس شویی سامسونگ از قابلیت AddWash برخوردار است. به این معنی که دربی کوچک روی در اصلی آن تعبیه شده تا کاربر بتواند در حین شستشو نیز لباس هایی را به مخزن آن بیافزاید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اما ویژگی ممتازی که QuickDrive را از سایر محصولات این شرکت یا سایر رقبا متمایز می سازد، مربوط به مدت زمان لازم برای شستشوی لباس ها است. این محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می تواند لباس ها را تا دو برابر سریع تر از دیگر ماشین ها بشوید، بدون آن که تمیزی لباس ها در این میان فدا شود.

طبق ادعای سامسونگ این افزایش کارایی به دلیل طراحی ویژه موتور این ماشین لباس شویی و تعبیه محفظه های دوگانه در آن است. ضمن این که به لطف یک اپلیکیشن اختصاصی کاربر می تواند عملکردهای مختلف و وضعیت شسشو در QuickDrive  را از راه دور و از طریق موبایل خود کنترل نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

کمپانی کره ای هنوز قیمت این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - محصول را اعلام نکرده، اما تصور می شود برچسب قیمت آن مشابهت زیادی با برچسب 1499 دلاری مدل AddWash داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone