🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28117.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فین‌تک‌های ایران هنوز روش مشخصی برای احراز هویت مشتریان خود ندارند

نحوه احراز هویت استارت‌آپ فین‌تک زرین‌پال در شبکه‌های اجتماعی مورد بحث و انتقاد قرار گرفته است. ماجرا از زمانی شروع شد که یک تصویر از شخص درخواست کننده برای دریافت خدمات منتشر شد که نه ...

نحوه احراز هویت استارت‌آپ فین‌تک زرین‌پال در شبکه‌های اجتماعی مورد بحث و انتقاد قرار گرفته است. ماجرا از زمانی شروع شد که یک تصویر از شخص درخواست کننده برای دریافت خدمات منتشر شد که نه تنها کپی مدارکش را در دست دارد بلکه یک فرم‌ لازم را نیز امضا کرده و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - تمام مدارک را در دست دارد. اکنون سوال اینجاست که زرین پال چرا به این شکل کاربرانش را احراز هویت می‌کند؟

تجربه‌ی تپسی در هفته گذشته یک بار دیگر یادآوری کرد که هیچ پلتفرم آنلاینی امنیت کامل ندارد و باید احتمال افشای اطلاعات کاربران را هم در نظر گرفت. این در حالیست که در تصاویر دریافتی زرین پال از کاربران متقاضی استفاده از سرویس‌هایش، تصویر شخص، نام او، کپی مدارک و همچنین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - نمونه امضای آنها - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - جمع‌آوری می‌شود و انتشار همین اطلاعات بر مبنای یک باگ امنیتی می‌تواند یک فاجعه باشد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران

«مصطفی امیری»، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - مدیرعامل زرین پال هم البته عقیده دارد که این روش، یک فرایند بهینه نیست اما راهی جز این وجود ندارد. او در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید: «ما کپی شناسنامه و کارت ملی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - می‌گرفتیم اما قاضی به ما می‌گوید از کجا مشخص است که این مدارک متعلق به همان فرد است. می‌گفتیم با حساب بانکی کراس چک شده و استعلام‌ها هم گرفته شده، اما قاضی این مسئله را نمی‌پذیرفت. ما به اجبار قضات وارد این مسیر شده‌ایم. واقعیت این هست که هیچ سرویس کاربردی برای احراز هویت به بخش خصوصی داده نشده است.»

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران

امیری در پاسخ به این سوال که آیا نگهداری این اطلاعات و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - مدیریت آن نمی‌تواند خطرناک باشد، می‌گوید: «عکس و شناسنامه و تصویری که در آنجا وجود دارد قابل استفاده نیست. این روش دست‌کم از روش قبلی که ما تصویر خام شناسنامه و کارت ملی را دریافت می‌کردیم به مراتب امن‌تر است.» او همچنین اشاره می‌کند که تمام فین‌تک‌ها از این روش یا روش‌های مشابه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - برای احراز هویت استفاده می‌کنند. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - همه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - این‌ها در حالیست که به گفته امیری، حتی سامانه شاهکار نیز از نظر قاضی پذیرفته نیست:

«قاضی سامانه شاهکار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - را نمی‌پذیرد و می‌گوید این روش، الزاماً احراز هویت نیست. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - از طرفی درست هم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - می‌گوید. نمی‌شود احراز کرد که الزاماً - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - در آن لحظه‌ای که تایید انجام شده، من تاییدی را انجام داده‌ام - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - یا شخص دیگری به جای من اینکار را کرده است.»

«محمدجعفر نعناکار»، مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران در گفتگو با دیجیاتو راه‌های دیگری را نیز برای احراز هویت مطرح می‌کند: «یکی از کارهایی که می‌شود انجام داد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - این است که یک مامور دولتی شما را احراز هویت کند. در حوزه دیجیتال هم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - باید امضای دیجیتالی از طریق دفاتر اسناد رسمی اقدام کرد. سیستم‌های دیگری هم وجود دارد. برای مثال می‌توانند گواهی امضا از دفاتر اسناد رسمی دریافت کنند.» این البته در حالیست که بعضی کسب‌وکارها اندازه بزرگ و مشتریان زیادی دارند و ارجاع آنها به دفاتر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - اسناد رسمی یک اخلال زمانی را در کار آنها و حجم انبوه کاربران به وجود می‌آورد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران

نعناکار البته سامانه شاهکار را یک رویکرد ساده‌تر می‌داند که در آن، شماره موبایل و کد ملی با ثبت‌احوال و اپراتور موبایل چک می‌شود و سپس شخص خدماتی را دریافت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - می‌کند. او در پاسخ به این مسئله - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - که مدیرعامل زرین پال می‌گوید قاضی چیزی به نام سامانه شاهکار را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - قبول ندارد، می‌گوید: «شاهکار یک روش KYC است و من نمی‌دانم چرا چنین مسئله‌ای بیان می شود، چراکه اصل بر صحت اسناد است و نه بر عدم آن.»

اما در نهایت آیا تمام کسب‌وکارهای حوزه فین‌تک از روشی که زرین‌پال در پیش گرفته است استفاده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - می‌کنند و از مشتریان خود تصاویری به این شکل جمع‌آوری می‌کنند؟ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - «مهدی عبادی»، دبیر انجمن فین‌تک ایران در گفتگو با دیجیاتو پاسخ به این سوال را منفی می‌داند و می‌گوید:

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران

«کسب‌وکارهای مختلف فین‌تک از روش‌های متفاوتی برای احراز هویت استفاده می‌کنند. مسئله اینجاست که پلیس فتا و دادستانی شناخت دقیقی از احراز هویت ندارند و نمی‌دانند شامل چه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - پارامترهایی می‌شود. به همین دلیل کسب‌وکارها مجبور می‌شوند که هرچقدر می‌توانند اطلاعات بیشتری از کاربران خود دریافت کنند. در این میان بعضی از کسب‌وکارها تجربه کاربری افراد را مد نظر قرار می‌دهند و چنین کاری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - که زرین پال انجام داده را نمی‌کنند، بعضی کسب‌وکارها هم مانند زرین پال تلاش می‌کنند تا اطلاعات بیشتری از کاربران داشته باشند.»

عبادی می‌گوید قوه قضاییه و پلیس فتا باید اعلام کنند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - که وقتی صحبت از احراز هویت می‌شود دقیقاً به چه اطلاعاتی نیاز دارند چراکه کسب‌وکارها اساساً نباید چنین حجمی از اطلاعات را گردآوری کنند، چون خطر امنیتی در پلتفرم‌های آنلاین همیشه وجود دارد.

او همچنین در خصوص نحوه انجام احراز هویت می‌گوید: - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - «احراز هویت باید توسط یک نهاد حاکمیتی انجام شود و کسب‌وکار هم صرفاً پاسخش را دریافت کند. اما در حال حاضر چاره‌ای برای کسب‌وکارها هم وجود ندارد. از طرفی چون قاضی، دادستانی و پلیس فتا تعریف صحیحی از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابلسر استان مازندران - احراز هویت ندارند، زمانی که یک کسب‌وکار چنین روشی را به آنها نشان می‌دهد، می‌گویند خوب است و همه از همین روش استفاده کنند. همه‌ی این موارد به دلیل این است که یک فرایند سیستماتیک برای احراز هویت وجود ندارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone