🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38410.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آموزش اجرای نرم افزارهای ویندوز روی اندروید به کمک Wine

تا حالا شده که بخواهید برنامه های ویندوز را روی موبایل اندرویدی تان اجرا کنید؟ اصلا چه می شد که دیوایس های اندرویدی پای شان را فراتر می گذاشتند و می توانستند نرم افزارهای ویندوزی ...

تا حالا شده که بخواهید برنامه های ویندوز را روی موبایل اندرویدی تان اجرا کنید؟ اصلا چه می شد که دیوایس های اندرویدی پای شان را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فراتر می گذاشتند و می توانستند نرم افزارهای ویندوزی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اجرا کنند؟ خب شاید تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودید و همین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - الان با خواندن این چند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خط چشمانتان تیز شده و می خواهید بدانید که اصلا چطور چنین چیزی ممکن است.

همانطور که در گذشته نیز به این موضوع اشاره کردیم، اخیرا پروژه Wine با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پیش رفت های قابل توجهی رو به رو بوده و به تازگی نسخه سازگار با اندروید آن منتشر شده. به لطف این موضوع حالا کاربران اندروید می توانند از طریق موبایل هایشان به محیط - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دسکتاپ دست پیدا کنند و به اجرای نرم افزارهای ویندوزی بپردازند. اما برای اینکه بفهمید چطور باید با Wine روی اندروید کار کرد، بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

Wine چیست؟

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

خیلی ها به اشتباه فکر می - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کنند که Wine یک شبیه ساز است. اما در اصل Wine یک لایه سازگاری است که به اپلیکیشن های ویندوز اجازه می دهد روی سیستم عامل های دیگر اجرا شوند. اساسا واین کدهایی که اپلیکیشن های ویندوز برای اجرا به آن ها نیاز دارند را از نو می نویسد و باعث می شود که آن ها بتوانند روی سیستم عامل های دیگر نیز اجرا شوند.همین عامل هم باعث شده که در طی این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سال ها، Wine با استقبال خوبی رو به رو شود و روز به روز بر کاربرانش که می خواستند در کنار سیستم عامل های دیگر ویندوز را هم تجربه کنند، افزوده گردد.

چگونه Wine را روی اندروید نصب کنیم؟

پیش از آنکه به سراغ نصب واین بروید، اول مطمئن شوید که می توانید روی موبایل تان از طریق منبعی ناشناس فایل APK نصب کنید. چرا که در حالت پیش فرض، اندروید شما را محدود به دریافت برنامه از گوگل پلی می کند و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اجازه نمی دهد که روی موبایل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تان از طریق مبنعی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ناشناسی فایل APK دانلود و نصب کنید.

از این رو باید کمی در تنظیمات تلفن های هوشمندتان تغییر ایجاد کنید تا این محدودیت برداشته و شرایط برای نصب واین آماده شود. به همین منظور، باید به تنظیمات موبایل تان بروید و از آن جا وارد بخش Security شوید. سپس گزینه Unknown sources بفشارید و برای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اعمال تنظیمات جدید از کلید OK استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

حالا به صفحه اختصاصی واین اندروید بروید و فایل APK آن را دانلود کنید. البته اگر به این صفحه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خوب دقت کنید، می بینید که در آن نسخه های مختلفی از اپ واین برای پردازشگرهای ARM - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و x86 گنجانده شده. پس خوب دقت کنید و از میان نسخه های مختلف واین، به دریافت موردی بپردازید که با تلفن هوشندتان سازگاری کامل دارد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

پس از آنکه فایل APK واین دانلود شد، نوبت به نصب آن می رسد. خوشبختانه از این به بعد نیازی به انجام کارهای پیچیده هم نیست. فقط اپ واین را مانند تمام اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های دیگر روی موبایل تان نصب کنید و دسترسی های لازم را هم در اختیار آن قرار دهید تا عملیات نصب با موفقیت به پایان برسد.

چطور با واین روی اندروید کار کنیم؟

همین که وارد محیط واین بشوید، می بینید که رابط کاربری آن شباهت زیادی به ویندوز ۷ دارد. شاید در همان وهله اول هم منو استارت نظرتان را جلب بکند و شما را به یاد آن ویندوز خوب و خاطره ساز بیندازد. اما گفتنیست که برای استفاده از تمام ویژگی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های واین به یک - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کیبورد (و شاید یک ماوس) احتیاج دارید.

چرا که هنوز Wine 3.0 از کیبوردهای نرم افزاری پشتیبانی نمی کند و به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - همین منظور مجبورید که برای کار با آن، یک کیبورد واقعی را به موبایل خود متصل کنید. البته باز جای شکرش باقیست که واین فعلا از صفحات لمسی پشتیبانی می کند و کاربر از این جهت به مشکل چندان خاصی بر نمی خورد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

البته لازم به ذکر است که خیلی از المان های موجود در صفحه، خصوصا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - همان منو استارت دوست داشتنی، آنقدر کوچک هستند که شاید نتوانید به راحتی با انگشت تان آن ها را لمس کنید. اینجاست که اگر بتوانید یک ماوس فیزیکی هم به موبایل تان وصل کنید دیگر همه چیز عالی می شود.

چرا که با کلیک ها خیلی راحت تر می شود به تمام المان های موجود در صفحه دسترسی پیدا کرد و از یک ویندوز جیبی با دردسر کم تری لذت برد. البته کار کردن با واین نیز کمی متفاوت تر از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چیزی است که فکرش را می کنید. با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کلیک روی کلید منو استارت، دو گزینه در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اختیارتان قرار می گیرد. اولی کنترل پنل است که در خود زیر مجموعه هایی مانند اضافه و حذف برنامه، کنترلر بازی و تنظیمات اینترنت را جای داده.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

دومین گزینه ای هم که با کلیک روی استارت در دستتان قرار می گیرد Run است. به کمک Run می توانید با نوشتن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نام برنامه یا هر چیز دیگری که به دنبالش هستید، آن را به اجرا در آورید. به فرض اگر می خواهید به اجرای اینترنت اکسپلورر بپردازید، باید عبارت «iexplore» را در پنجره Run تایپ کنید.

چگونه روی واین نرم افزار نصب کنیم؟

برای اینکه بتوانید روی واین اندروید چیزی اجرا کنید، ابتدا باید آن را دانلود کنید. زمانی که دانلود فایل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مورد نظرتان به پایان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رسید، آن را در جایی که می دانید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فراموشش نمی کنید انتقال دهید و سپس آدرس آن را در پنجره Command - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - Prompt واین قرار دهید. به فرض - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اگر فایل EXE خود را در پوشه دانلود - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ذخیره کرده باشید، می توانید با استفاده از عبارتی که در زیر می بینید، آن را اجرا کنید.

cd sdcard/Download/[filename.exe]

فقط کافیست به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جای «filename»، نام برنامه مورد نظرتان را قرار دهید تا واین بتواند آن را شناسایی و نصب - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کند. پس از آن هم فقط کافیست که از Run کمک بگیرید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و با استفاده از نام برنامه مورد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نظر، آن را اجرا کنید. البته بگذارید در آخر به این هم اشاره کنم که هنوز واین اندروید خیلی جای کار دارد و نمی تواند به اجرای هر برنامه ای بپردازد. دلیل یک سری از این مشکلات هم به پردازشگرهای ARM باز می گردد.

به نوعی واین اندروید فعلا با پردازشگرهای x86 سازگاری بهتری دارد و عملکرد بهتری روی آن ها از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خود به نمایش می گذارد. اما متاسفانه واین با پردازنده های ARM هنوز مشکلات زیادی دارد و روی آن ها به شدت محدود اجرا می شود. آنقدر محدود که برخی از برنامه ها به طور کلی روی این پردازشگرها اجرا نمی شوند.

از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این رو - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بهتر است که پیش از دانلود برنامه ها و مصرف بیهوده حجم اینترنت، نگاهی به لیست اپ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هایی که با پردازشگرهای ARM سازگاری دارند بیندازید. البته ممکن است که حتی خود واین هم با پردازشگر موبایل تان به مشکل بخورد و اصلا نتوانید آن را روی موبایل تان اجرا کنید. با این حال، نباید نگران شوید. چرا که مشکل از شما نیست و هنوز واین ضعف های بسیاری دارد که توسعه دهندگان باید به مرور آن ها را برطرف کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone