تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23899.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

چگونه بدون آنلاین شدن در واتساپ به پیام ها پاسخ دهیم؟

بسیاری از ما به هر دلیلی ممکن است بخواهیم بدون آنلاین شدن، پاسخ برخی از پیام‌های دریافتی در واتساپ را بدهیم. خواندن پیام بدون آنلاین شدن در واتساپ کار دشواری نیست و به چند طریق ...

بسیاری از ما به هر دلیلی ممکن است - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - بخواهیم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - بدون آنلاین شدن، پاسخ برخی از پیام‌های دریافتی در واتساپ را بدهیم. خواندن پیام بدون آنلاین شدن در واتساپ کار دشواری نیست و به چند طریق می‌توان آن را انجام داد.

در این مطلب قصد داریم روش‌هایی مختلف برای خواندن پیام بدون آنلاین شدن در واتساپ و پاسخ دادن به آن‌ها را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

روش اول: پاسخ دادن به پیام‌ها از طریق نوتیفیکیشن (یا ساعت هوشمند)

اگر گوشی هوشمند - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - شما از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - سیستم عامل اندروید نوقا یا نسخه‌های جدیدتر استفاده می‌کند، ساده ترین راه برای پاسخ دادن به پیام‌ها بدون این که آنلاین شوید از طریق پنل اعلان‌ها یا همان نوتیفیکیشن است. کافیست منوی مربوط به این بخش را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - پایین بکشید و بدون این که وارد اپلیکشن شوید به پیام دریافتی پاسخ دهید. برای این کار پس از پایین کشیدن منو باید گزینه‌ی Reply را بزنید.

همچنین اگر یک ساعت هوشمند اندرویدی دارید، می‌توانید پیام‌های خود را بدون نگرانی از این که در واتساپ آنلاین شوید از طریق - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - ساعت مطالعه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده و حتی به آن‌ها پاسخ دهید.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل

روش دوم: پاسخ دادن به پیام‌ها وقتی که آفلاین هستید

برای آن که وقتی آفلاین هستید به پیام‌های دریافتی در واتساپ پاسخ دهید مراحل زیر را طی کنید:

  • همه‌ی اتصالات به اینترنت را قطع کنید (وای فای و اینترنت موبایل).
  • اپلیکیشن واتساپ را اجرا کرده و وارد گفتگویی شوید که می‌خواهید پیام خود را در آن یادداشت کنید.
  • جوابتان را تایپ کرده و آن را ارسال کنید.
  • واتساپ را ببندید.
  • مجددا به اینترنت متصل شوید (وای‌فای یا اینترنت موبایل را فعال کنید).
  • پس از اتصال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - مجدد به اینترنت، واتساپ بدون آن که مشخص کند که شما - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - آنلاین هستید پاسختان را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای مخاطب ارسال می‌کند.

روش سوم: خواندن پیام‌ها در حالت ناشناس با استفاده از اپلیکیشن Unseen

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل

اپلیکیشن Unseen نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد بدون آن که آنلاین شوید از پیام‌رسان‌هایی مثل واتساپ، تلگرام، فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنید. در واقع با استفاده از این نرم افزار قادرید وارد حساب خود در یکی از پیام‌رسان‌های بالا شوید و پیام‌های دریافتی خود را مطالعه کنید و به برخی از آن‌ها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - پاسخ دهید. با استفاده از Unseen حتی اگر پیام دریافتی را مطالعه کنید، مخاطب متوجه آن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - نخواهد شد.

با هربار دریافت نوتیفیکیشن از پیام‌رسان‌های نصب شده در گوشی، یک اعلان از نرم افزار Unseen دریافت خواهید کرد (می‌توانید رنگ‌های - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - به کار رفته در آن را آنطور که دوست دارید تغییر دهید). با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - کلیک کردن روی تب واتساپ می‌توانید پیام‌های دریافتی خود را بدون آن که مخاطب متوجه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - شود مطالعه کنید. مخاطب تنها زمانی متوجه می‌شود که شما پیام را مطالعه کردید - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - که روی گزینه‌ی Reply در واتساپ بزنید. با این کار به اپلیکیشن واتساپ خواهید رفت و آنلاین می‌شوید.

البته لازم به ذکر است که نرم افزار Unseen عملکرد بسیار دقیق و صحیحی در گروه‌ها نخواهد داشت.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پارس آباد استان اردبیل

Unseen - No Last Seen

سازنده: Unseen Messages قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone