🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42750.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

فهرست 711 میلیون آدرس ایمیل تحت اختیار هکرها برای ارسال هرزنامه کشف شد

هکری ناشناس توانسته بیش از 711 میلیون آدرس ایمیل را روی یک سرور باز و قابل دسترس در هلند گردآوری کند. به گزارش ZDNet با استفاده از آدرس ایمیل و رمزهای عبور این سرور، می ...

هکری ناشناس توانسته بیش از 711 میلیون آدرس ایمیل را روی یک سرور باز و قابل دسترس در هلند گردآوری کند. به گزارش ZDNet با استفاده از آدرس ایمیل و رمزهای عبور این سرور، می توان تعداد بسیاری بالایی اسپم (هرزنامه) ارسال کرد، بدون اینکه توسط سیستم های مرسوم فیلترینگ شناسایی شوند.

«تروی هانت» متخصص امنیت وب می گوید - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران - سرور حاوی آدرس های ایمیل عمداً باز گذاشته شده تا هر کسی به آن دست پیدا کند. او گفتگو با مقامات ذیربط برای حذف این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران - لیست را آغاز کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران

هانت معتقد است اگرچه 711 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران - آدرس ایمیل در این سرور به چشم می خورد، اما - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران - تعداد حساب های واقعی و فعال، کمتر از اینهاست. با این حال حجم داده های جمع آوری شده بسیار نگران کننده است.

این ایمیل ها برای ارسال بدافزار Ursnif استفاده شده اند

به گفته ZDNet گروه ناشناس مورد بحث از این لیست - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران - و بات ارسال هرزنامه Onliner برای انتشار بدافزار Ursnif استفاده کرده اند، که می تواند داده های زیادی از جمله اطلاعات حساب بانکی را از مرورگرها به سرقت ببرد.

روش کار بدین صورت است که ابتدا یک ایمیل حامل فایل GIF بسیار کوچک (1×1 پیکسل) فرستاده می شود. زمانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران - که این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران - ایمیل را باز کنید، اطلاعاتی شامل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران - آدرس IP و سرور ایمیل شما برای سرور میزبان ارسال می گردد تا فرد مهاجم بتواند اهداف ثانویه را برای حمله بعدی خود شناسایی نماید.

هانت این 711 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران - میلیون آدرس ایمیل را به پایگاه داده Have I Been Pwned اضافه کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلوگاه استان مازندران - می توانید با جستجو در آن، از وضعیت حساب های کاربری خود مطلع شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone