🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44026.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

با خرید استارتاپ یونانی، سامسونگ یک قدم دیگر به توسعه اسپیکر هوشمند نزدیک‌تر شد

سامسونگ این روزها توجه ویژه تری به مقوله هوش مصنوعی نشان می دهد، چرا که از یک سو در حال توسعه دستیار هوشمند Bixby برای گلکسی اس 8 است و از طرف دیگر، می خواهد یک ...

سامسونگ این روزها توجه ویژه تری به مقوله هوش مصنوعی نشان می دهد، چرا که از یک سو در حال توسعه دستیار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هوشمند Bixby برای گلکسی اس 8 است و از طرف دیگر، می خواهد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یک اسپیکر هوشمند همانند آمازون اکو یا گوگل هوم معرفی و راهی بازار کند.

به همین جهت، شرکت کره ای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نیاز دارد تا تکنولوژی های تشخیص گفتار و همچنین متن-به-گفتار خود را بهبود بخشیده و به سطح بالاتری برساند. به همین منظور، امروز خبر می رسد که سامسونگ، استارتاپ یونانی «Innoetics» را خریداری کرده است، شرکتی کوچک که دقیقاً در همین زمینه، یعنی بهبود تکنولوژی متن-به-گفتار فعالیت می کند.

تکنولوژی استارتاپ Innoetics، جدا از انتظارات معمولی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که از این فناوری می رود، می تواند به صدای یک فرد گوش داده، صحبت های او را کپی کرده و سپس متنی را به گفتار تبدیل کند که ربط چندانی به آموزشی که دیده و کلمات خاصی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که شنیده، ندارد. در واقع به این شکل، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - صرفاً نوع صدا و بیان کپی می شود و آن را در اختیار کاربر قرار می دهد.

«تک کرانچ» خبر می دهد که قرارداد فروش Innoetics به سامسونگ در روز جمعه و با قیمت ۴۳ میلیون دلار نهایی شده است. این استارتاپ یونانی اکنون چندمین استارتاپی است که سامسونگ آن را در زمینه فناوری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های صوتی خریداری می کند. پیش از این،‌ کمپانی کره ای، «Viv» را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از آن خود کرده بود که با کمک آن، موفق به توسعه یک دستیار اختصاصی به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نام «Bixby» شد.

در سال های اخیر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شرکت های تکنولوژیک سرمایه گذاری های زیادی روی فناوری های صوت-محور داشته اند، تا جایی که در حال حاضر همه شرکت های بزرگ، دستیار اختصاصی و صوتی خودشان را در اختیار کاربران قرار می دهند و مشخص است که سامسونگ علاقه ای به جا ماندن از این بازی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone