🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44023.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پروژه PAIR: راه حل جدید گوگل برای تعامل انسان و ماشین

گوگل امروز پروژه ای جدید را معرفی کرد که «PAIR» (مخففی برای «افراد +‌ تحقیقات هوش مصنوعی») نام دارد. هدف این پروژه، تحقیق و بازطراحی راه هایی است که مردم با سیستم های هوش مصنوعی تعامل ...

گوگل امروز پروژه ای جدید را معرفی کرد که «PAIR» (مخففی برای «افراد +‌ تحقیقات هوش مصنوعی») نام دارد. هدف این پروژه، تحقیق و بازطراحی راه هایی است که مردم با سیستم های هوش مصنوعی تعامل برقرار می کنند. به کلامی ساده تر، PAIR می خواهد ارتباط میان انسان و ماشین را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تقویت کند تا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هیچ کدام به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دیگری آسیب وارد نکنند.

از سوی دیگر، این پروژه هدفی والاتر را نیز دنبال می کند که در واقع، اطمینان حاصل کردن از این مورد است که تمام افراد، قرار است در آینده و از پیشرفت های هوش مصنوعی، منفعت ببرند و شخصی در این میان آسیب نبیند.

واقعیت این است که تکنولوژی های نو، اگرچه گاهی مزایایی را با خود به همراه می آورند ولی قطعاً مشکلاتی هم دارند که یکی از آنها، حذف برخی مشاغل است. هدف اصلی گوگل نیز از راه اندازی پروژه PAIR، یافتن راه حل هایی برای از میان برداشتن نکات منفی در پیشرفت سیستم های هوش مصنوعی است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
نمونه ای از یک ابزار تحلیلی داده ها به نام Facets Dive که پروژه PAIR می - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تواند در اختیار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مشاغل قرار دهد.

گوگل می گوید که با پروژه PAIR، تلاش می کند تا فکری به حال افرادی که شاید تحت تاثیر پیشرفت هوش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قرار گیرند، بکند. از محققینی که به کد زدن برای نوشتن الگوریتم ها مشغولند تا افرادی که پزشک یا کشاورز هستند. غول جستجو خبر می دهد که می خواهد هوش مصنوعی را برای توانمندسازی این افراد به کار گیرد و آن را در قالبی ساده به دست همه افراد برساند.

در وب سایت این پروژه نوشته شده: «می خواهیم تا جایی که ممکن است شفاف عمل کنیم. در حال ساخت ابزارهای متن-بازی هستیم که همه می توانند از آنها استفاده کنند.»

تیم توسعه دهنده PAIR، تصمیم دارد در اولین قدم های خود، ابزارهایی را در اختیار افراد قرار دهد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تا بتوانند با استفاده از آنها، وظایف خود در شغلی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که دارند را به شکلی بهینه و بدون خطا انجام دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone