تعمیرات یخچال می تگ در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13183.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وقوع آتش سوزی دیتاسنتر شرکت OVH در استراسبورگ فرانسه را نابود کرد

یکی از دیتاسنترهای شرکت فرانسوی OVH به دلیل وقوع آتش سوزی نابود شد و قسمتی از دیتاسنتر دیگر آسیب دید. «Octave Klaba»، مدیرعامل شرکت رایانش ابری OVH فعال در زمینه ارائه VPS، سرورهای اختصاصی و ...

یکی از دیتاسنترهای شرکت فرانسوی OVH به دلیل وقوع آتش سوزی نابود شد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - و قسمتی از دیتاسنتر دیگر آسیب دید.

«Octave Klaba»، مدیرعامل شرکت رایانش ابری OVH فعال در زمینه ارائه VPS، سرورهای اختصاصی و دیگر خدمات مبتنی بر وب در توییتر اعلام کرد که وقوع آتش سوزی گسترده در ساعات اولیه صبح - تعمیرات یخچال می تگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - چهارشنبه، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - دیتاسنترهای این شرکت در شهر «استراسبورگ» فرانسه را از بین برده است. او - تعمیرات یخچال می تگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - به مشتریان توصیه کرد تا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - مکانیزم بازیابی اضطراری را فعال کنند.

Klaba در توییت دیگری گفت که یکی از دیتاسنترها با نام SBG2 نابود شده و قسمتی از دیتاسنتر SBG1 از بین رفته است. خوشبختانه آتش نشان‌ها از سرایت آتش به SBG3 جلوگیری کردند و به SBG4 هیچ آسیبی وارد نشده است.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر زرین شهر استان اصفهان

به دنبال انتشار این خبر، تعدادی از مشتریان به توییت مدیرعامل OVH پاسخ داده و از مختل شدن وب - تعمیرات یخچال می تگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن‌های خود شکایت کردند. در حال حاضر علت آتش سوزی مشخص نشده است.

با اینکه OVH همانند سه بازیگر اصلی خدمات ابری یعنی آمازون وب سرویس (AWS)، مایکروسافت اژور (Azure) و Google Cloud معروف نیست، یکی از کمپانی‌های شناخته شده در این زمینه بوده و اکثر ۲۷ دیتاسنتر آن در اروپا و تعدادی نیز در آمریکای شمالی و آسیا-اقیانوسیه قرار گرفته‌اند.

سال ۲۰۱۷ که شرکت VMware در حال آماده‌سازی برای خروج از بازار ابری بود، OVH کسب و کار ابری این شرکت (vCloud Air) را خریداری کرد.

دیتاسنتر استراسبورگ پیش از این نیز دچار مشکل جدی شده است. سال ۲۰۱۷ قطعی برق، کل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - دیتاسنترهای مجموعه را برای مدت زمان طولانی خاموش کرد. مدیرعامل OVH از این حادثه به عنوان «بدترین اتفاقی که می‌توانست برای این شرکت رخ دهد» یاد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone