🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40532.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام نخستین تست موفق 5G را روی موبایل اختصاصی خود انجام داد

کمپانی کوالکام امروز با اعلام نخستین آزمایش موفق برقراری ارتباط 5G روی یک دستگاه تلفن همراه، گام دیگری در راستای ارائه اینترنت از طریق نسل پنجم شبکه های ارتباطی برداشت. تست مورد بحث با استفاده ...

کمپانی کوالکام امروز با اعلام نخستین آزمایش موفق - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برقراری ارتباط 5G روی یک دستگاه تلفن همراه، گام دیگری در راستای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ارائه اینترنت از طریق نسل پنجم شبکه های ارتباطی برداشت.

تست مورد بحث با استفاده از مودم «X50» کوالکام (که سال گذشته معرفی شد) و باند 28GHz امواج میلیمتری انجام شده است. بر اساس اظهارات کمپانی، مودم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مذکور در این آزمایش به سرعت های بالای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یک گیگابیت در ثانیه دست یافته که این رقم پس از راه اندازی کامل شبکه های 5G، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به 5Gbps - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نیز خواهد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رسید.

کوالکام برای تست 5G موبایل مخصوص خود را توسعه داده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - است

جالب است - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بدانید که کوالکام برای تست فناوری 5G، از یک موبایل مخصوص با ضخامت 9 میلیمتر و نمایشگر تمام صفحه که خود توسعه داده (به عنوان مرجع طراحی اسمارتفون های مجهز به 5G) استفاده کرده، و این دستگاه تا نیمه اول - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سال 2019 و ورود محصولات تولیدکنندگان تلفن های هوشمند به بازار، برای آزمایش مودم، شبکه و ارتباطات نسل پنجم مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که کوالکام برای استفاده از موردم X50 در تلفن های هوشمند، یک آنتن موج میلیمتری جدید نیز طراحی کرده که با ابعادی به اندازه یک سکه، در نوع خود کوچک ترین نمونه بازار است.

همچنین کمپانی مورد بحث اظهار داشته که در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هر دستگاه موبایل دو عدد آنتن موج میلیمتری جای خواهد گرفت و تا یک سال آینده، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ابعاد این آنتن های کوچک 50 درصد دیگر هم کاهش خواهد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یافت.

گفتنی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - است شرکت کوالکام علاوه بر فناوری 5G، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تجهیزات جدیدی را برای پشتیبانی از طیف امواج مخابراتی 600MHz، که در حال حاضر فقط در ال جی V30 قابل استفاده است، برای تولیدکنندگان تلفن های هوشمند توسعه داده و پیش بینی می کند تا اوایل سال آینده میلادی، کمپانی های بیشتری به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی از این طیف امواج روی بیاورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone