🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37391.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موبایل اقتصادی هواوی Y7 Prime 2018 با نمایشگر FullView و دوربین دوگانه معرفی شد

هواوی که با P20 و P20 Pro (بررسی دیجیاتو) سر و صدای زیادی در دنیای پرچمداران راه انداخته بود، حالا با فاصله کوتاهی از یک موبایل اقتصادی جدید هم پرده برداشته است. Y7 Prime 2018 ...

هواوی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که با P20 و P20 Pro (بررسی دیجیاتو) سر و صدای زیادی در دنیای پرچمداران راه انداخته بود، حالا با فاصله کوتاهی از یک موبایل اقتصادی جدید هم پرده برداشته است. Y7 Prime 2018 محصول جدید سری Y و نسخه بروزرسانی شده از نسل سال گذشته به حساب می آید. اولین چیزی که هنگام - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مواجه شدن با این تلفن هوشمند ارزان قیمت به چشم می آید حاشیه نه چندان ضخیم صفحه نمایش دستگاه است.

پشت بدنه هم دوربین دوگانه ۱۳+۲ مگاپیکسلی به چشم می خورد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که برای رقابت در این سطح قیمت قابل توجه به حساب می آید. دوربین دوم به دستگاه امکان می دهد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هنگام عکاسی زمینه تصویر را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - محو کند و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پرتره هایی چشم نواز خلق نماید.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

هواوی در حقیقت فرمولی که قبلاً در پی اسمارت (بررسی دیجیاتو) - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و آنر 7x (بررسی دیجیاتو) پیاده سازی کرده بود را در موبایل جدید هم به کار گرفته است، یعنی فراهم کردن برخی ویژگی های پرچمداران مثل دوربین دوگانه و نمایشگر کم حاشیه با قیمت به مراتب پایین تر در یک محصول اقتصادی. پشت بدنه دستگاه پلاستیکی است و در ۳ رنگ آبی، مشکی و طلایی عرضه می شود، اما فریم فلزی بدنه خیال کاربر را در مورد استحکام دستگاه آسوده می کند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

صفحه نمایش ۶ اینچی دستگاه Fullview نام دارد که به معنای حاشیه ناچیز فیزیکی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. این صفحه نمایش با نسبت ۱۸ به ۹ ساخته شده و کمی از ابعاد معمول موبایل های اقتصادی کشیده تر است. رزولوشن صفحه نمایش نیز - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ۷۲۰ در ۱۴۴۰ در نظر گرفته شده که در حقیقت نسخه کشیده تر از HD به حساب می آید.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

پرچمدار جدید هواوی با EMUI 8.0 و اندروید - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ۸ اوریو عرضه می شود که نسخه جدید از سیستم عامل گوگل به حساب می آید. این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تلفن هوشمند به اسنپدراگون ۴۳۰ مجهز است و با ۸ هسته Cortex A53 از نظر توان پردازش جایی در حد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و اندازه موبایل های اقتصادی قرار می گیرد، هرچند از قدرت کافی برای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اجرای روان رابط کاربری دستگاه برخوردار است. از دیگر ویژگی های سخت افزاری دستگاه نیز می توان به ۳ گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقاء تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر و ۳ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

هرچند باتری دستگاه نسبت به نسل قبلی کوچکتر شده است، اما باز هم رقم ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت با توجه به رزولوشن و توان پردازش این موبایل اقتصادی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رقمی قابل قبول به حساب می آید. هواوی می گوید Y7 Prime 2018 با هر شارژ تا ۲۰ روز روی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حالت استند بای روشن می ماند و قادر است تا ۵۸ ساعت به پخش موسیقی ادامه دهد. به زودی صحت این ادعا را در بررسی کامل دستگاه آزمایش می کنیم.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

 

خوشبختانه هواوی در موبایل - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جدید این امکان را برای کاربر فراهم کرده که ۲ سیم کارت و ۱ کارت حافظه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شکل همزمان مورد استفاده قرار دهد، بر خلاف بسیاری از موبایل اخیر که در آنها جایگاه سیم کارت دوم با کارت حافظه یکی است و باید برای استفاده یکی از آنها را انتخاب کنید. ضمناً قفل این تلفن هوشمند مثل پرچمداران روز بازار با اسکن کردن چهره کاربر باز می شود. البته حسگر اثر انگشت هم پشت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بدنه تعبیه شده تا خودتان روشی که برای شما ساده تر است را برای باز کردن قفل انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

رقابت در دنیای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موبایل های اقتصادی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سنگین است و هواوی برای راضی کردن خریداران در این سطح کار سختی در پیش دارد. به زودی در بررسی Huawei Y7 Prime 2018 شما را با ویژگی های کامل و عملکرد دستگاه در دنیای واقعی آشنا می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone