🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44293.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تامین کنندگان قطعات اپل از آیفون ۸ می گویند؛ از شارژ بی سیم تا واقعیت افزوده

بر اساس گزارش هایی که از سوی زنجیره تامین کنندگان قطعات آیفون منتشر شده، به نظر می رسد که موبایل رده بالای بعدی اپل موسوم به آیفون ۸ یا آیفون ادیشن، قرار است به حسگرهای سه ...

بر اساس گزارش هایی که از سوی زنجیره تامین کنندگان قطعات آیفون منتشر شده، به نظر می رسد که موبایل رده بالای بعدی اپل موسوم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به آیفون ۸ یا آیفون ادیشن، قرار است به حسگرهای سه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بعدی برای استفاده توسط تکنولوژی واقعیت افزوده و اصالت سنجی (شناسایی بیومتریک شخص) مجهز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شود.

هفته پیش یکی از تامین کنندگان قطعات آیفون به نام شرکت «Largan Precision» تایید کرد که تولید لنز برای ماژول های حسگر سه بعدی را در نیمه دوم ۲۰۱۷ افزایش داده، هرچند که به طور مستقیم اشاره ای به اپل یا آیفون نکرد.

اما به تازگی یک تامین کننده دیگر به نام «Finisar» در گزارش مالی اش اشاره کرد که یکی از تامین کنندگان اصلی تکنولوژی لیزر VCSEL خواهد بود. (مخفف Vertical-cavity surface-emitting laser یا لیزر حفره عمودی نشر کننده از سطح). این تکنولوژی با قرار گیری در سنسور سه بعدی، می تواند به آیفون ۸ کمک کند تا تجربه واقعیت افزوده پویاتری را در اختیار کاربر قرار دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

یکی دیگر از تامین کنندگان قطعات آیفون به نام «Lumentum» هم به شکل مشابه اعلام کرده که فروش لیزرهای VCSEL را در نیمه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دوم سال ۲۰۱۷ افزایش خواهد داد.

در این میان برخی اعتقاد دارند که هر دو دوربین سلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و اصلی آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ۸ می توانند از قابلیت های واقعیت افزوده استفاده کنند. به این شکل که در ماژول جلویی از یک لیزر VCSEL ضعیف استفاده می شود اما در پشت دستگاه لیزر VCSEL پیشرفته قرار خواهد گرفت.

این در حالیست که می دانیم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دوربین اصلی آیفون ۸، دوگانه است ولی در این بین شایعاتی هم به گوش می رسید که شاید اپل در آیفون ۸ از دوربین سلفی دوگانه هم استفاده کند تا با ترکیب آن با تکنولوژی لیزر VCSEL، بتواند واقعیت افزوده را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به شکل واقعی تر از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رقبا در اختیار کاربران قرار دهد.

گذشته از ویژگی های مختلف دوربین و واقعیت افزوده، به نظر می رسد که اپل می خواهد از تکنولوژی شارژ بی سیم هم در آیفون استفاده کند. البته، مسئله اینجاست که اپل قبلاً هم قادر به چنین کاری بود ولی گویا صبر کرده بود تا بتواند شارژ بی سیم با برد بالاتر را به آیفون راه دهد. حال گویا این اتفاق - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نمی افتد و آیفون ۸ با شارژ بی سیم معمولی با برد کوتاه عرضه می شود، چرا که هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تا تکنولوژی مورد نظر اپل، سال ها فاصله داریم.

در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حاضر احتمال داده می شود که با تمام این تفاسیر، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اپل قیمت ۹۵۰ دلار را برای مدل پایه آیفون ۸ و تکنولوژی های به روز آن انتخاب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone