🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44286.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی بلک بری از سه ماهه نخست سال مالی 2018؛ کسب و کار سود ده بوده

چندی قبل کمپانی بلک بری گزارش مربوط به درآمدهای خود در سه ماهه نخست سال مالی 2018 را منتشر نمود و آنطور که از روی این گزارش می توان حدس زد اوضاع برای شرکت کانادایی ...

چندی قبل کمپانی بلک بری گزارش مربوط به درآمدهای خود در سه ماهه نخست سال مالی 2018 را منتشر نمود و آنطور که از روی این گزارش می توان حدس زد اوضاع برای شرکت کانادایی خوب بوده.

طبق - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این گزارش، بلک بری در بازه زمانی مذکور 671 میلیون دلار سود داشته (1.23 دلار بابت هر سهم) و علت نیز عمدتا به احکام صادره به نفع آن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در مقابل کوالکام مربوط می شود که در این بازه زمانی 940 میلیون دلار به آن خسارت پرداخت کرده است.

با این همه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اما، درآمدهای این شرکت با کاهش روبرو بوده و از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رقم 400 میلیون دلار در سال قبل به 235 میلیون دلار در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این فصل رسیده. گفتنی است در فصل قبل، درآمدهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بلک بری برابر با 286 میلیون دلار گزارش شده بود.

بخشی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از سود بلک بری به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خاطر درآمدی است که از پیروزی مقابل کوالکام در دادگاه نصیبش شده

نکته جالب اینکه بالغ بر نیمی از درآمدهای بلک بری از آمریکای شمالی تامین می شود؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 59 درصد در سه ماهه چهارم سال مالی 2017 و 58.1 درصد در سه ماهه نخست - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 2018. بعد از آمریکا شمالی نیز، اروپا، خاورمیانه و آفریقا بیشترین درآمد زایی را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این شرکت داشته اند.

گفتنی است این شرکت در ماه های اخیر تمرکز ویژه ای را روی مقوله نرم افزار قرار داده و حتی واحد سخت افزاری خود را به همین خاطر تعطیل کرد.

بلک بری در گزارش خود اعلام کرده که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 3000 سفارش را از سازمان های مشتری خود دریافت کرده که از 3500 سفارش دریافتی آن در سه ماهه قبلی اش کمتر است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

 

این شرکت اما هیچ اطلاعاتی در خصوص تعداد موبایل های فروخته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده اش در فصل قبل ارائه نکرده است. با - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این همه شمار دستگاه های فروخته شده توسط آن در سال های 2017 و 2016 به ترتیب نیم میلیون و 1.1 میلیون دستگاه اعلام شده است.

با در نظر داشتن اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در سال مالی جدید تنها یک اسمارت فون جدید از سوی آن معرفی شد (KEYone ) به نظر نمی رسد که مقدار فروش آن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بیشتر از دو سال قبلش باشد.

در هر حال اما، کسب سود 671 میلیون دلاری در سه ماهه اخیر، بعد از زیان 670 - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - میلیون دلاری این شرکت در سال قبل را می توان به فایل نیک گرفت و مورد تقدیر قرار  داد.

جان چن مدیرعامل این شرکت نیز از عملکرد آن در فصل اخیر اظهار رضایت کرده و آن را نتیجه موفقیت هایی دانسته که این شرکت در زمینه اینترنت اشیاء و امنیت سایبری کسب کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone