🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44295.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی در حال توسعه چیپست خانگی Surge S2 برای سال جاری است

همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، شیائومی سال گذشته نخستین چیپست تولیدی خود را با نام «Surge S1» و در موبایل «Mi 5c» معرفی کرد و حالا به نظر می رسد کمپانی چینی، چیپست جدیدی ...

همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، شیائومی سال گذشته نخستین چیپست تولیدی خود را با نام «Surge S1» و در موبایل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - «Mi 5c» معرفی کرد و حالا به نظر می رسد کمپانی چینی، چیپست جدیدی را در دست توسعه دارد.

Surge S2 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از معماری 16 نانومتری بهره مند خواهد بود

بر اساس گزارشات، شیائومی در حال تست پیش نمونه هایی از چیپست «Surge S2» بوده که به احتمال زیاد با استفاده از فناوری 16 نانومتری TSMC ساخته شده اند. لازم به ذکر است که تولید انبوه محصول مورد بحث برای سه ماهه سوم سال جاری میلادی برنامه ریزی شده و انتظار می رود تا پیش از زمستان، شاهد حضور Surge S2 در موبایل های شیائومی باشیم.

مدل هایی که احتمال دریافت چیپست جدید را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دارند «Mi 6s» و «Mi - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 6c» هستند که طبق اطلاعات قبلی، تا پایان سال 2017 معرفی خواهند شد. گفتنی است که چیپست قبلی، اسفند ماه سال گذشته و به عنوان قلب تپنده یک محصول اقتصادی روانه بازار شد.

از آنجایی که مدل Surge S1 از فناوری 28 نانومتری استفاده می کرد، معماری 16 نانومتری چیپست جدید کمک شایانی به ارتقاء بهره وری کرده و می تواند عمر باتری موبایل را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.

لازم به ذکر است که هنوز از جزئیات فنی Surge S2 اطلاعات زیادی در دست نیست و صرفاً با توجه به روند صنعت، می توان حدس زد که با یک چیپست 64 بیتی هشت هسته - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ای مواجه هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone