🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44291.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

دستگیری دو مرد انگلیسی به اتهام تلاش برای سرقت اطلاعات کاربران مایکروسافت

واحد مبارزه با جرایم سازمان یافته منطقه جنوب شرق انگلستان (Serocu) طی عملیاتی مشترک با واحد ملی جرایم سایبری انگلستان، یوروپُل، FBI و مایکروسافت، دو مرد انگلیسی که به سرقت اطلاعات کاربران مایکروسافت متهم بودند را ...

واحد مبارزه با جرایم سازمان یافته منطقه جنوب شرق انگلستان (Serocu) طی عملیاتی مشترک با واحد ملی جرایم سایبری انگلستان، یوروپُل، FBI و مایکروسافت، دو مرد انگلیسی که به سرقت اطلاعات کاربران مایکروسافت متهم بودند را دستگیر کرده و ابزار و کامپیوترهای آنها را ضبط نمود.

این افراد که 22 و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 25 سال - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دارند، متهم به اقدامات رایانه ای خلاف قانون بوده و مشکوک به طرح ریزی سرقت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اطلاعات کاربران مایکروسافت، و تلاش های مکرر برای نفوذ به سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های این کمپانی در سه ماهه نخست سال جاری هستند.

اطلاعات هیچ کاربری به دست هکرها نیافتاده است

کارآگاه «راب برایانت» از Serocu درباره عملیات مذکور گفته همکاری همه جانبه آژانس های امنیتی و مایکروسافت، موجب دستگیری مجرمان شده و بر اساس تحقیقات، اطلاعات هیچ کاربری به دست هکرها نیافتاده است. وی در ادامه افزود ممکن است این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گروه به اطلاعات دیگری به جز اطلاعات مشتریان دست پیدا کرده باشند که در مراحل بعدی بازجویی مشخص خواهد شد.

«تام بِرت» معاون ارشد و سرپرست واحد جرایم سایبری مایکروسافت درباره موضوع گفت:

فعالیت امروز نهادهای قانونی انگلستان نشانگر گام - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بلندی در راستای امنیت سایبری بود. اینترنت امن نیازمند توانایی شناسایی و تعقیب مجرمان سایبری است.

چنین امری نه تنها به توانایی فنی بالایی نیاز دارد، بلکه شجاعت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تایید مشکلات به صورت عمومی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و ارجاع آنها به مراجع - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قانونی را نیز می طلبد.

توجه داشته باشید که هیچ شرکتی در مقابل جرایم سایبری ایمن نیست ولی خوشبختانه در ماجرای اخیر، اطلاعات هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کاربری به سرقت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نرفته و ما به انسجام نرم افزارها و سیستم های خود ایمان داریم.

ما - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تدابیر ویژه ای برای پیشگیری، شناسایی و پاسخ به حملات سایبری اندیشیده ایم. ما همچنین متخصصانی برای همکاری با مراجع قانونی و شناسایی مجرمان سایبری در اختیار داریم و به عکس العمل سریع و مؤثر در مقابل مهاجمان پایبندیم.

در نهایت لازم به ذکر است که مایکروسافت ابزارهای حفاظت سایبری قدرتمندی در اختیار دارد و  بنا به اظهارات مقامات شرکت، سالانه یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - میلیارد دلار صرف تحقیق و توسعه در حوزه امنیت سایبری می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone