🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44287.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اکشن لانچر با دریافت قابلیت هایی جدید و کاربردی به روز رسانی شد

اگر شما هم جزو جمعیت پرشمار طرفداران اکشن لانچر هستید، احتمالا از شنیدن این خبر خوشحال می شوید که لانچر محبوب شما اخیرا با دریافت یک به روز رسانی مهم، ضمن ارتقاء و بهبود در ...

اگر شما هم جزو جمعیت پرشمار طرفداران اکشن لانچر هستید، احتمالا از شنیدن این خبر خوشحال می شوید که لانچر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - محبوب شما اخیرا با دریافت یک به روز رسانی مهم، ضمن ارتقاء و بهبود در بسیاری از زمینه ها قابلیت های جدیدی هم دریافت کرده است.

در وهله اول باید بدانید که نام این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - محصول حالا به طور رسمی از اکشن لانچر ۳ به «اکشن لانچر» تغییر یافته و این تغییر عنوان لوگویی جدید را هم برایش به ارمغان آورده است. اما همانطور که بالاتر گفتیم، تغییرات این نسخه شامل قابلیت های جدید هم می شوند.

یکی از این قابلیت ها ارائه آیکنی جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و متحرک برای اپلیکیشن ساعت گوگل است که به سبک و سیاق اندروید O و مخصوص کاربران اکشن لانچر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - طراحی شده. اگر اندروید لالی پاپ را نصب کرده باشید، از این آیکن می توانید به عنوان یک ویجت مستقل هم استفاده نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

لانچر مورد بحث در این نسخه به پیکسل لانچر گوگل شباهت زیادی پیدا کرده و حالا می تواند با استایل خاص رابط کاربری آن برای نمایش میان بر اپلیکیشن ها تعامل برقرار کند. مضاف بر این، توسعه دهندگان در این نسخه تصمیم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گرفته اند که بعضی قابلیت های پولی را به رایگان در اختیار کاربران خود بگذارند.

بر خلاف نسخه های گذشته، اکشن لانچر جدید تلاش کمتری برای وادار کردن شما برای ارتقاء به نسخه پرمیوم به خرج می دهد که خبر خوشحال کننده ای است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

اما از نکاتی که در فهرست تغییرات لانچر ذکر شده می توان دریافت که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اکشن لانچر جدید حالا در مصرف حافظه بهینه تر از قبل عمل کرده و ضمن استفاده کمتر از باتری، عملکرد بهتری در اسکرول کردن میان صفحات به نمایش می گذارد.

و در نهایت برطرف شدن باگ ها و مشکلات فنی نسخه های قبلی هم از دیگر خصوصیات این نسخه از اکشن لانچر ذکر شده است. برای به روز رسانی لانچر می توانید همین حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به پلی استور - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone