🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44288.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تهدید روسیه علیه تلگرام: اطلاعات را ندهید مسدود می شوید

به گزارش نشریه اسکای نیوز، روسیه شرکت توسعه دهنده تلگرام را تهدید کرده که در صورت عدم ارائه اطلاعات درخواستی اش از سوی آن، دسترسی به این پلتفرم پیام رسان در خاک خود را مسدود ...

به گزارش نشریه اسکای نیوز، روسیه شرکت توسعه دهنده تلگرام را تهدید کرده که در صورت عدم ارائه اطلاعات درخواستی اش از سوی آن، دسترسی به این پلتفرم پیام رسان در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خاک خود را مسدود خواهد کرد.

Alexander Zharov، رئیس نهاد قانون گذاری ارتباطات - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این کشور موسوم به Roskomnadzor، در این رابطه گفته است: تلاش های مستمر ما برای دریافت اطلاعات از تلگرام مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بی توجهی این شرکت قرار گرفته و هشدار داد که «زمان برای این اپلیکیشن در حال تمام شدن است».

Zharov در نامه ای سرگشاده اینطور نوشته است:

تنها یک تقاضا وجود دارد و آن هم روشن است: اینکه شرکت مدیریت کننده تلگرام فرم مربوطه را با اطلاعات درخواستی ما پر کند و آن را به صورت رسمی برای رگولاتوری ارسال نماید تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آن اطلاعات را به ثبت برساند. در صورت امتناع، تلگرام در روسیه بلاک می شود تا اینکه اطلاعات درخواستی را ارائه کند.

اما عدم پاسخگویی تلگرام به این خواسته دولت روسیه را می توان به خاطر پیامدهایی دانست که ممکن است در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نتیجه ارائه اطلاعات مذکور دامنگیر شهروندان روسیه شود: به این ترتیب، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تلگرام به سرویس های ثبت شده دولت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - روسیه اضافه می گردد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در این صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آنها می توانند سوابق چت و کلیدهای رمرگذاری کاربران تلگرام را به دست آورده و در موارد لزوم با مقامات دولتی این کشور به اشتراک بگذارند.

از سویی باید اضافه کنیم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که نخستین بار نیست نیکولای و پاول دوروف بنیانگذاران تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به درخواست - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کرملین برای دریافت اطلاعات پاسخ منفی می دهند. این دو نفر در سال 2014 نیز از ارائه اطلاعات کاربران اوکراینی یک شبکه اجتماعی به نام - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Vkontakte (که خودشان راه اندازی کرده بودند) به مقامات روسیه خودداری کردند.

تلگرام مدعی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که کلیدهای رمزگزای خود را در دیتاسنترهای جداگانه ای در اقصی نقاط - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دنیا قرار داده تا از این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - طریق مطمئن شود که هیچ دولتی نمی تواند حریم خصوصی و آزادی بیان کاربرانش را نقض کند.

براساس سیاست های این گروه، تلگرام تنها در صورتی می تواند اطلاعات درخواستی را در اختیار کشورها قرار دهد که مساله جهان شمول و فراگیر باشد و از سوی چندین نهاد قانونی در دنیا برای دریافت آن اطلاعات درخواست ارائه شده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone