🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44564.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر منتسب به گلکسی نوت 8 از اسپیکرهای دوگانه استریو حکایت دارند

امروز در ادامه اخبار و شایعات دنباله دار گلکسی نوت 8 شاهد تصاویر شماتیکی هستیم که نکات جدیدی را در مورد فبلت پرچمدار این کمپانی کره ای به همراه دارند. همان طور که انتظار داریم، ...

امروز در ادامه اخبار و شایعات - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دنباله دار گلکسی نوت 8 شاهد تصاویر شماتیکی هستیم که نکات جدیدی را در مورد فبلت پرچمدار این کمپانی کره ای به همراه دارند.

همان طور که انتظار داریم، در این تصاویر هم گلکسی نوت 8 به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ماژول دوگانه دوربین با چیدمان عمودی در پنل پشتی مجهز شده، با این تفاوت که این بار دو واحد فلاش دوگانه LED دورنگ در دو سمت آنها جای گرفته اند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

در فضای زیر ماژول دوربین، شاهد تعبیه حسگر اثر انگشت هستیم. در حالی که انتظار می رفت غول تکنولوژی کره جنوبی بتواند حسگر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اثر انگشت را با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نمایشگر دستگاه یکپارچه کرده و از دست این قطعه مزاحم در پنل پشتی خلاص گردد، اما ظاهراً نتوانسته بر مشکلات فنی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فائق آید و بنابراین باز هم شاهد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حضور این سنسور در پشت موبایل خواهیم بود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

طبق تصاویر موجود، گلکسی نوت 8 نیز همانند پرچمداران کنونی این کمپانی به دکمه اختصاصی برای فراخوانی دستیار هوشمند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بیکسبی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مجهز می شود و دکمه های پاور و ولوم نیز به صورت جداگانه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در سمت دیگر دستگاه قرار گرفته اند. از طرفی در هر دو لبه بالا و پایین دستگاه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شاهد حضور روزنه های اسپیکر هستیم که صدای استریوی فراگیر را برای کاربر به ارمغان می آورند.

از جمله جزئیات دیگر در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این تصاویر می توان به حضور درگاه USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و جایگاه مخصوص قلم S Pen در لبه پایینی اشاره کرد. با این حال هیچکدام از موارد فوق تأیید نشده و بنابراین فعلاً باید آنها را در حد شایعه به حساب آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone