🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44571.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به +LUXA؛ در اپلیکیشن میلیونرهای ایرانی چه می گذرد؟

بعد از موجی که پیج RKOT در میان ایرانی ها به راه انداخت، حالا یک بار دیگر نوبت به قشر ثروتمند و مرفه جامعه رسیده که سوژه داغ محافل مجازی شوند. این روزها اگر به ...

بعد از موجی که پیج RKOT در میان ایرانی ها به راه انداخت، حالا یک بار دیگر نوبت به قشر ثروتمند و مرفه جامعه رسیده که سوژه داغ محافل مجازی شوند. این روزها اگر به توییتر و اینستاگرام سری بزنید احتمالا نام شبکه اجتماعی لوکسا پلاس را به وفور ببینید؛ اپلیکیشنی که قشر مرفه یا به قول سازندگانش لاکچری جامعه را هدف گرفته و ظاهرا می خواهد که ضمن ایجاد ارتباط بین این افراد خدمات VIP خاص خودش را به آنان ارائه کند.

لوکسا پلاس یکی دو هفته - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ای هست که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شده اما ماهیت خاص و محدودیت هایش برای عضوگیری باعث شده که اطلاعات خیلی زیادی از آن به بیرون درز نکند. به همین خاطر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ما در دیجیاتو تصمیم گرفتیم که نگاه دقیق تری بر این اپلیکیشن اجتماعی نو ظهور داشته باشیم، و سفری کنیم به این محفل مجازی تا با حال و هوای آن بیشتر آشنا شویم.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
هزینه ثبت نام در لوکسا پلاس: 1 میلیون و 70 هزار تومان ناقابل!

نگران نباشید، چشمان تان ایرادی پیدا نکرده و عکس بالا را درست می بینید. لوکسا پلاس آمده تا محفل خصوصی میلیونرها باشد، بنابراین باید برای وارد شدن به این مهمانی اعیانی خودتان هم میلیونر باشید و مبلغ 1 میلیون و 70 هزار تومان از جیب مبارک خرج کنید؛ یک میلیون و هفتاد هزار تومان هزینه برای ثبت نام در اپلیکیشنی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که مثل یک هندوانه دربسته هیچ تصوری از درونش ندارید.

لوکسا پلاس محفل خصوصی میلیونرهاست، بنابراین باید برای وارد شدن به این مهمانی اعیانی خودتان هم میلیونر باشید

سازندگان لوکسا پلاس برای این که مطمئن شوند مخاطب اپلیکیشن شان حتما یک فرد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ثروتمند یا به قول خودشان «لاکژری» است، این سد مالی را پیش پای افراد غیر میلیونر قرار داده اند تا به عقیده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خودشان لاکژری ها را از قشر متوسط و پایین جدا کرده باشند و فارغ از این که هدف اصلی شان از این کار چه بوده، باید بدانید که برای ورود به اپ ملزم به پرداخت این هزینه هستید. فرض بگیریم که این هزینه را پرداختید. فکر می کنید که لوکسا پلاس به عنوان یک شبکه اجتماعی لاکچری چه سورپرایزهایی برایتان دارد؟

تقریبا باید بگوییم هیچ. تمام کاری که می توانید در لوکسا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پلاس انجام بدهید این است که عکسی را روی تایملاین آپلود کنید تا دیگران آن را لایک کنند.

نه اثری از پیام های دایرکت یا امکان نوشتن نظر می بینید و نه اشتراک گذاری پست، نه به فیلترهای مختلف برای ویرایش عکس ها دسترسی دارید و نه امکان هشتگ زدن. تنها کاری که قادر به انجامش هستید آپلود عکس است و بس. البته اگر بخواهید به نیمه پر لیوان نگاه کنید با این نکته که « حداقل چند نفر آدم لاکچری مرا لایک می کنند»‌ می توانید به خودتان بابت هزینه ای که پرداختید دلداری بدهید!

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
اعضای لوکسا پلاس رده بندی مخصوص به خود را هم دارند.

اما این تنها محدودیت لوکسا پلاس نیست و ماجرا از این عجیب - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تر هم می شود. در لوکسا پلاس فقط هر 24 ساعت یک بار می توانید پست ارسال کنید. تنها راه برداشتن این محدودیت عجیب هم این است که افراد لاکچری بیشتری به اپلیکیشن دعوت کنید که به ازای دعوت هر نفر، یک ساعت از محدودیت زمانی پست هایتان کم می شود. بنابراین با دعوت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 23 نفر می توانید هر 1 ساعت پست بگذارید. و یک نکته دیگر: افراد دعوت شده ملزم به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پرداخت «حق لاگژری 1 میلیون تومانی» نیستند و فقط 70 هزار تومان هزینه ثبت نام می پردازند.

در لوکسا پلاس فقط هر 24 ساعت یک بار می توانید پست ارسال کنید

سازندگان لوکسا پلاس دلیل اعمال بعضی محدودیت ها را توضیح داده اند. ظاهرا آنان بر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این اعتقادند که با وجود شبکه های اجتماعی بین المللی نیازی به وجود مسنجر داخلی در اپلیکیشن نیست. بنابراین امکانی فراهم کرده اند که اکانت تلگرام، اینستاگرام یا فیسبوک تان را به پروفایل خود لینک کنید تا با رفقای لاکچری تان در خارج از محیط اپ و به قول خودشان «زیر ذره بین جهانی»‌ به چت و گفتگو مشغول باشید.

جالب است بدانید که اعضای میلیونر این شبکه اجتماعی جدول رده بندی مخصوص به خود را هم دارند. در «لیست اعضا» کاربرانی که بیشترین لایک را دریافت کرده و افراد بیشتری را به اپلیکیشن دعوت کرده اند دارای موقعیت بالاتری در جدول هستند؛ یک راه خوب برای این که بدانید «لاکچری ترین ها» کدامند و در لوکسا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پلاس رئیس چه کسی است! می توانید از پروفایل تمام افراد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بازدید کنید، عکس هایشان را ببینید و اگر آیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تلگرام یا اینستاگرام شان را ثبت کرده باشند با آن ها ارتباط برقرار کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

این تمام چیزی بود که باید در مورد لوکسا پلاس می دانستید. به جز این، هیچ قابلیت خاص یا حداقل چیزی که بتواند به میزان کمی هم غافلگیرتان کند را در این اپلیکیشن نمی بینید (مگر آنکه از تماشای مازراتی های پر زرق و برق - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و ساعت های آنچنانی به وجد بیایید که بعید می دانیم). شاید بهترین توصیف برای وضعیت فعلی لوکسا پلاس «محفلی مجازی برای میلیونرهای ایرانی» باشد که شاید خودشان هم نمی دانند برای چه در آن جمع شده اند.

البته ظاهرا تیم توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دهنده لوکسا پلاس برنامه هایی برای آینده این اپلیکیشن هم دارد. آن ها می گویند که گرد هم آوردن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قشر پولدار نخستین گام در رسیدن به اهدافشان بوده و در آینده می خواهند که «بخش فروشگاه های VIP» , «خدمات رسانی های مجازی و غیر مجازی VIP» - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را به اپلیکیشن خود اضافه کنند. اما این خدمات چه می توانند باشند؟

اعضای میلیونر این شبکه اجتماعی جدول رده بندی مخصوص به خود را هم دارند

اگر فرض بگیریم که الگوی لوکسا پلاس اپلیکیشن هزار دلاری iVIP Black بوده، احتمالا در آینده باید انتظار ارائه خدماتی مثل رزرو هتل های درجه یک، گرفتن میز در رستوران های لاکچری، رزرو کشتی های تفریحی و جت های شخصی و جزیره های خصوصی و ... را در اپلیکیشن داشته باشیم. اما با توجه به شواهد و قرائن و تا زمانی که این امکانات در لوکسا پلاس فراهم نشده فعلا نمی توانیم حتی لقب «اپلیکیشن» را به آن بدهیم، چرا که عملا هیچ امکاناتی در آن ارائه نمی شود و حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خصیصه های یک شبکه اجتماعی ابتدایی را هم ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
سازندگان لوکسا پلاس اهداف و علت اعمال بعضی محدودیت ها - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را در محیط اپ توضیح داده اند.

نمی خواهیم وارد مسائلی مثل اختلاف طبقاتی بشویم و قشر ثروتمند و مرفه جامعه را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - صرفا به خاطر پولدار بودن به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نقد بکشیم. حتی سازندگان لوکسا پلاس را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای ساخت این اپلیکیشن قضاوت نمی کنیم و انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این کار را به شما خوانندگان مطلب می سپاریم.

اما بگذارید مقاله را با طرح چند پرسش به پایان ببریم: با توجه به توضیحات اپلیکیشن، هدف از ساخت آن ایجاد ارتباط میان قشر ثروتمند جامعه عنوان شده. سوال اینجاست که ایجاد ارتباط میان این قشر بسیار محدود و اندک جامعه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و ارائه خدمات - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - VIP به آنها آیا واقعا عوایدی هم در پی دارد؟

آیا بهتر نبود که تیم سازنده لوکسا پلاس به جای الگوبرداری از سبک زندگی تجملی در نظام های سرمایه داری، آن هم در کشوری مثل ایران که وضعیت اقتصادی بخش زیادی از مردم اصلا مطلوب نیست، به ارائه اپلیکیشنی اقدام می کرد که خدماتش برای تمام مردم قابل استفاده باشند؟

دیدگاه ها در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این خصوص می توانند بسیار متفاوت باشند. برای همین از شما دعوت می کنیم که حتما نظرتان را در مورد پدیده لوکسا پلاس با ما در میان بگذارید. در انتها یک بار دیگر یادآوری می کنیم که لوکسا پلاس برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone