🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44574.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی: در دسامبر قبل فروش جهانی موبایل هایمان از اپل بیشتر بوده

طبق گزارش نشریه The Economic Timesهوآوی اخیرا اعلام کرده در ماه دسامبر سال قبل توانسته با کنار زدن اپل، عنوان دومین تولید کننده پرفروش موبایل دنیا را از آن خود کند. این شرکت چینی طبق گزارشات توانسته در ...

طبق - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گزارش نشریه The Economic Timesهوآوی اخیرا اعلام کرده در ماه دسامبر سال - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قبل توانسته با کنار زدن اپل، عنوان دومین تولید کننده پرفروش موبایل دنیا را از آن خود کند.

این شرکت چینی طبق گزارشات توانسته در این برهه 13.2 درصد میزان فروش جهانی اسمارت فون را به خود اختصاص دهد و رقیب کالیفرنیایی اش را با سهم 12 درصدی کنار بزند.

Richard Yu مدیرعامل کسب و کار مصرفی این شرکت در صحبت های نوامبر گذشته خود مدعی شد که هوآوی قصد دارد اپل را از نظر میزان فروش جهانی پشت سر بگذارد و برای این منظور یک بازه زمانی دوساله را تعیین کرده است.

البته باید اضافه کنیم که شاید به طور صد درصدی هم حق با مدیران این شرکت نباشد. محاسبه آمار فروش با دشواری های خاصی همراه است و شاید دیدگاه هوآوی و اپل در قبال بازار اسمارت فون در دسامبر گذشته متفاوت از هم باشد. از طرفی شرکت های تحقیقاتی نظیر Strategy Analytics و IDC هم به جای آمار یک ماهه معمولا برآوردهای خود از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فروش شرکت ها را به صورت فصلی منتشر می کنند.

هوآوی سال قبل 139 میلیون اسمارت فون به فروش رسانده است

با این حال اما تردیدی نیست که فروش این شرکت در سه ماهه نخست سال 2016 فوق العاده بوده و در سال قبل بالغ بر 139 میلیون تلفن همراه از سوی آن به اقصی نقاط دنیا صادر شده. بنابراین، اگر این شرکت در بازه زمانی مذکور هم نتوانسته باشد اپل را پشت سر بگذارد، وقوع - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - چنین اتفاقی در آینده چندان دور از ذهن نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone